πούρα & τουλούμπες

Τι ‘ν’ αυτό;

Εσύ για τι το κόβεις; [παφ]

Ξέρω ‘γω; … Πούρο;

Πούρο.

Λίγο μεγάλο δεν είναι για πούρο;

Μια χαρά είναι για πούρο. [παφ] [παφ]

Εμένα δε θα μου δώσεις;

Θες;

Έχεις και πιο μικρά πούρα;

Πουράκια.

Δώσε μου ένα πουράκι τότε.

………

Τι ‘ν’ αυτό;

Πουράκι δε ζήτησες;

«Cojimar Senoritas Cherry«;

[παφ] Αυτό έχω σε «μικρό». Το θες ή όχι;

Δώστο.

………

[παφ]

[παφ]

[παφ]

[παφ]

………

Ζέστη ρε γαμώτο!

[παφ]

[παφ]

Θα μου βάλεις λίγη μανιταρόσουπα ακόμα;

………

Αυτό τι’ ναι πάλι;

Βότκα-μαρτίνι.

Κι αυτό;

Τουλούμπες.

Φακ!

[παφ]…

………

Τι έπαθες;

Τίποτα. Έσβησε.

Φάε μια τουλούμπα.

Αφού δε μου ‘φερες πιρούνι.

Φα’ την με το χέρι.

Φέρ’ τα σπίρτα.

………

Καλή; [παφ]

[παφ] [παφ] Κάτσε να την καταπιώ πρώτα…

[παφ] … [παφ] … [παφ]

Ωωωχ…

Τι;

Καίει.

Ποιο;

Η τουλούμπα.

Μη λες μαλακίες. Οι τουλούμπες δεν καίνε.

Αυτή καίει.

Τότε δεν ήταν τουλούμπα.

Και τι ήταν;

Ξέρω ‘γω; Μήπως κατάπιες το πούρο; [παφ]

Φακ!

Τι;

Κατάπια το πούρο.

Στο είπα εγώ.

Φακ!

Θες νερό;

Όχι νερό… Mανιταρόσουπα.

Δεν έχει… Έχει όμως λίγο τραχανά στο ντουλάπι, θες να στον βράσω;

Μη λες μαλακίες. Δεν προλαβαίνουμε. Πεθαίνω.

[παφ]

………

Ουφ…

Εντάξει είσαι;

Κάπως καλύτερα.

Ν’ ανοίξω και την άλλη βότκα;

Μπα όχι… Δώσε καλύτερα τα σπίρτα.

Θ’ αυτοπυρποληθείς;

Όχι ρε. Θα ξανανάψω το πούρο μου.

Το πούρο σου;

Ναι, γιατί;

Ξέρω ‘γω; Εσύ γιατί λες;

Δεν αφήνεις τις εξυπνάδες;

Άντε καλά. [παφ]

………

[παφ] [παφ]

Γαμώ τα cherry μου μέσα γαμώ…

Τι [παφ] έγινε;

Δεν ανάβει το γαμημένο.

Λογικόν. [παφ] [παφ]

Μπα; Γιατί;

Γιατί [παφ] δεν είναι πούρο, είναι τουλούμπα. [παφ]

Ε, και;

Τι «ε, και»;

Ε, και τι μ’ αυτό;

Τίποτα. Απλώς το επισημαίνω.

… Γκαζάκι έχεις;

Όχι. Ν’ ανάψω το τζάκι;

………

[παφ]

[παφ] [παφ]

Ζέστη ρε γαμώτο.

Στο μπαλκόνι έχει τριάντα δύο.

Εδώ;

Πενήντα τρεις και μισό.

Καλά είναι.

Να ρίξω κανένα ξύλο ακόμα; [παφ]

Και δε ρίχνεις…

[παφ]

[παφ]

Τι λέει η τουλούμπα;

Μπόμπα.

Δώσε καμιά τζούρα και κατά ‘δω.

[παφ]

[παφ]

Διάβασες τίποτα καλό τελευταία;

Κλαρκ.

Βόνεγκατ.

Γκάρλαντ.

Μακάρθυ.

Ασίμωφ.

Δώσε τίποτα.

Μπόρχες

Ποιο;

Άλεφ.

ΟΚ

[παφ]

[παφ]

………

Μαλάκα…!

Τι;

Ο Άη Βασίλης είν’ αυτός;

.

.

.

32 thoughts on “πούρα & τουλούμπες

  1. x-ray, είναι που βούλωσε η καμινάδα. Έχουμε ειδοποιήσει ήδη τον ειδικό.

    spy, κάντε λίγο υπομονή σας παρακαλώ. Μόλις ξε-στουμπώσουμε τον Αη-Βασίλη απ’ την καμινάδα, ο καπνός θα διαλυθεί και θα μιλήσουμε σαν άνθρωποι.

    κκμ, για μέσα δεν ξέρω, γύρω γύρω πάντως είχαν σούπα.

  2. Α…Άφησα και δύο σχόλια στο παλιό μπλόγκ. Από την κάπνα δεν είδα ότι έχετε ξεκινήσει άλλη προσπάθεια. Και νόμιζα στην αρχή ότι οι αράχνες ήταν η ιδέα μου

  3. Το σωστό εντός των αγκυλών θα ήτο [μπαφ]

    Μου δώσατε ιδέα τώρα, να τυλίξω μπάφους με πουρόφυλα.

    (Ασίμωφ ποιό; Να προτείνω το ελαχίστως γνωστό «Ακόμα και οι θεοί», εαν δεν; )

  4. Ότι ήθελα να γράψω το πρόλαβε ο nomad :-)

    Αααα, και… ζηλεύω τρελά που είδατε τον Αη Βασίλη. Εγώ έχω να τον δω από όταν γέννησα.

  5. Θά ΄πρεπε να το ξέρετε:νερό από τον Δούναβη δεν πίνουμε γιατί αργεί να περάσει.Άντε τώρα να ξεμπερδέψετε με τα ασφαλιστικά μέτρα που θα σας κάνει η τουλουμποπουροβιομηχανία με σήμα τον Αη Βασίλη,που πουλάει ληγμένες μανιταρόσουπες!Εγώ πάντως , από τότε που κάηκε ο Ταΰγετος , δυστυχώς δεν μπορώ να βοηθήσω.

  6. Δε θέλω να μιλήσουμε σαν άνθρωποι.
    Κωκ ή σάμαλι θέλω.
    Οι τουλούμπες μου φέρνουν τσιγαρόβηχα, κι έχω καβατζώσει ήδη τέτοιον, για τέσσερεις χειμώνες.

  7. Εχ, χεχ, απολαυστικοί! Πενήντα τρεις και μισό! Μανιταρόσουπα…τον αύγουστο;

    (Ωραίος ο Βόνεγκατ, ε; Παρήγγειλα πρόσφατα και αναμένω με αγωνία αύριο. αν μου στέλνατε και εσείς λίγο τραχανά θα ήμουν υπόχρεη.)

  8. Τουλούμπα με πούρο ε; κι εγώ που νοιώθω ληγμένη όταν από απροσεξία ανάβω τα τσιγάρα απ’τη μεριά του φίλτρου..
    Πάντως είναι επικίνδυνο να καπνίζει κανείς τουλούμπες,να το έχετε στα υπ’όψιν,το σιρόπι μπορεί να αρπάξει φωτιά και μετά να’χετε κι άλλα.

    Τις καλημέρες μου.

  9. krotkaya, [ζουμ] [ζουμ]

    ., πάντως ήταν φρέσκες

    island, το αποτέλεσμα είναι το ίδιο. Στο τζάκι μπορούμε απλώς να δώσουμε και μια επιπλέον απαλή νότα καπνού στην τουλούμπα μας (σφένδαμο, σανταλόξυλο, κλπ)
    Καλώς ήρθατε.
    (μα ποιος υποχθόνιος άνεμος σας έριξε στο παλιό blog; !! )

    nomad, μπάφους με πουρόφυλα; Δεν αξίζει τον κόπο. Δοκιμάστε να τυλίξετε μπάφο με τουλούμπα… ή να σιροπιάσετε καμιά εξάδα πούρα…
    (ασίμωφ εγώ δεν έχω διαβάσει ακόμα (ο άλλος, με το μεγάλο πούρο τον μνημόνευσε). Σας ευχαριστώ όμως για την πρόταση. Θα την συμπεριλάβω οπωσδήποτε στην αμέσως επόμενη επιδρομή μου σε βιβλιοπωλείο)

  10. mamma, τουλάχιστον τον… ακούσατε καμιά φορά από τότε;

    σελιτσάνος, ξέχασα να σας πω ότι ταυτόχρονα με το πούρο και την τουλούμπα, σέρβιρε (τι «ποιος»;) παγωτό nirvana (μα την παναγία σας λέω) και γλυκό του κουταλιού δαμάσκηνο. Τώρα που το σκέφτομαι αυτό δεν ήταν τραπέζωμα… απόπειρα δολοφονίας ήτανε! (μου το φιλούσε φαίνεται από την εποχή που τον έβαλα να φάει εκείνη την φρικιαστική «κρέμα ούζου»)
    (κάηκαν και τα τουλουμπόδεντρα δηλαδή; )

    spy, ωραία! εσείς κωκ, εγώ σάμαλι. Κι όποιος μιλήσει πρώτος να του καούν οι τουλούμπες.

  11. butterfly, ήταν όμως νοστιμότατη η άτιμη!
    (τελειώνω το Σφαγείο Νο5. Θα δοκιμάσω σήμερα δυο τρεις σελίδες με τραχανά και θα σας πω αν αξίζει τον κόπο)

    fava, ε καλά, εσείς φάτε μόνο τις σελίδες!

    kleine wolke, το ‘κανα κι εγώ παλιότερα, όταν ακόμη κάπνιζα. Για να το αποφύγω το είχα γυρίσει στα άφιλτρα. Μετά σε πίπα. Μια φορά άναψα την πίπα ανάποδα. Μετά έκοψα το κάπνισμα και το ‘ριξα στο μαγείρεμα.
    Καίω τα πάντα.
    Και τα σιρόπια.
    Κι έχω συνεχώς «κι άλλα».

  12. Μη λέτε σφένταμο στο τζάκι και ανατριχιάζω. Τα αγαπάω τα ντράμς(και ως γνωστών κάποια καλά κομμάτια κατασκευάζονται από σφένταμο).

    Ο άνεμος του γούγλη. Είπε ο Μοίρης στην Κροτ να περάσει από τον κοπολόσο. Ζήλεψα και εγώ και επειδή δεν είχε λίνκ στο όνομά σας σε σχίλο στον Μοίρη το έβαλα στον Γούγλη. Και με έριξε εκεί. Μετά τριγυρνώντας στην σφαίρα βρήκα το ίδιο μπλόγκ στον λεξίτυπο. Είχε αραιώσει και ο καπνός και κατάλαβα ο δύσμοιρος. Αφήστε…ούτε ο Οδυσσέας τόσες βόλτες μέχρι την Ιθάκη

  13. Παράθεμα: MEN 24 - Κ.Κ.Μοίρης » δίψα (one of these days)

  14. magica, κι ο flash gordon κι ο flash gordon…! (με το χρυσό βρακί! )

    island, δεν το ήξερα. σας υπόσχομαι ότι δε θα το ξανακάνω, γιατί με συγκίνησε ο τρόπος που ανακαλύψατε το byho. Από ‘δω και μπρος θα τις ανάβω όπως είναι… Υγρές.

  15. Καλά εσείς το ‘χετε ξεφτυλίσει το Κουβανέζικο.
    Μα να μη σας πιάνει ούτε η κρίση!

    Και δε μου λες βρε κοπολόζε μου, με τουλούμπα… γίνεσαι;
    Γιατί να το πω να μην το πω, πολύ ταξιδιάρικο το βεραντάκι!
    Αλλά να μου πεις «κωλώνει το Ναυτικό» εσύ φεύγεις και με μπακαλιάρο, πόσω δε μάλλον με τουλούμπα αναμμένη!

  16. Συγχαρητήρια! Μου θυμίσατε μια φορά που ένας γνωστός μου «ήπιε» δενδρολίβανο γιατί έμαθε πως ενισχύει τη μνήμη και μετά μας είπε μια υπέροχη homemade ιστορία για έναν Κινέζο που άφησε την πατρίδα του και μετά από πολλές περιπέτειες έκανε πραγματικότητα το όνειρό του: να εμπορεύεται σαγιονάρες στην Ιταλία.
    Επαναλαμβάνω τα συγχαρητήρια και εις άλλα με υγεία!

  17. aerosol, τα πάντα κολλούσαν. (εδώ κόλλησε ο αη βασίλης)

    κκμ, καλά έκανες. η αλήθεια (όσο ιδρωμένη κι αν είναι) πρέπει να λέγεται.

    aerosol, (μην του δίνετε θάρρος. ελάχιστα έχουν μείνει πια -πέρα από τα ιδρωμένα σώβρακα- για να κρατήσουμε κρυφά)

    dimitris-r, και με τουλούμπα, και με μπακαλιάρο και με φίλους σε ταξιδιάρικα μπαλκόνια…
    Όρεξη να υπάρχει… :-)

    απατεώνες, καλώς τους. (είστε πέραν του ενός; )

    elf, Ωραία ιστορία. Η τουλούμπα θα το «χαλούσε». Πολύ πιθανόν να ήταν η σαγιονάρα αυτή, η οποία, μετά από πολλές περιπέτειες, θα έκανε το όνειρό της πραγματικότητα, εμπορευόμενη Ιταλούς στην Κίνα.
    Σας ευχαριστώ για τα καλά σας λόγια.
    Καλώς ήρθατε.

  18. με χαρά – και ένα αίσθημα ευθύνης, για λογαριασμό σου- διαπιστώνω οτι τα ποστ(ς) με ευμεγέθη αντικείμενα πάντα είναι στα my favourites των σχολιαστών..

Σχολιάστε