numb(ers)

Συμπλήρωσα [(150×0.8)-(40×0.5)]x0.24 ώρες πάνω στη σκάλα. Μαζί μου έχω 0.01×100 κουβά μπογιά πλαστική, 8×0.25 πινέλα για τις γωνίες και το πιστό μου ρολό με συντελεστή παλαιότητας 1,25. Φαΐ-νερό μου φέρνουν εκεί, και τις 200×0.015 με 20×0.2 ώρες που κοιμήθηκα, κουτσοβολεύτηκα κουλουριασμένος στο τελευταίο σκαλί.

Το τελευταίο σκαλί είναι 0,30×0,30 τ.μ. και δεν έχει ούτε ρεύμα ούτε τουαλέτα γι’ αυτό αναγκάστηκα να κατέβω συνολικά 10×0,50 φορές, τις 2+1 για ψιλό και τις 3-1 για ψιλό/χοντρό 2 σε 1.

Σήμερα λέω να φωνάξω και την κομμώτρια γιατί από τις 500×1/100 τρίχες που έχω, η κεντρική έχει χάσει τη φόρμα της. Το σκέφτομαι κάπως έτσι: Θα την ανεβάσω με τα ψαλίδια και τις χτένες της στο 0,30×0,30 ρετιρέ –θα της δώσω και μια logo για την περίπτωση που της μείνει καμιά τρίχα στα χέρια- κι εγώ θα καθίσω 1,6×1.25 σκαλιά παρακάτω. Αναγκαστικά, εκείνη θα πρέπει να ανοίξει ελαφρώς τα πόδια της –ας πούμε 33 μοίρες περίπου- κι εγώ να βάλω το κεφάλι μου ανάμεσά τους. Επειδή έχω μεγάλο κεφάλι, την στιγμή που θα το παρκάρω εκεί μέσα, οι 33 μοίρες θα γίνουν τουλάχιστον 38-39. Οι ώμοι μου θα αγγίζουν το κάτω μέρος των μηρών της. Μετά θα ακουμπήσει –όπως πάντα- το χέρι της στο κεφάλι μου και χτενίζοντας με τα δάχτυλά της την τρίχα μου, θα ρωτήσει πόσο να την πάρω; κι εγώ θα πω 40% αλλά εκείνη -όπως πάντα- θα την πάρει 60%.

Απορώ γιατί επιμένει να ρωτάει.

11 thoughts on “numb(ers)

  1. Το σχέδιό σας ακούγεται -γενικά- καλό (ίσως επειδή είναι ακόμα απλώς θεωρία). Σκέφτομαι μόνο μήπως η επιμονή της κομμώτριάς σας να ρωτάει, οφείλεται στο ότι δεν είναι βέβαιη αν έχετε συνειδητοποιήσει πως στη θέση που περιγράφετε θα πρέπει να μείνετε πολύ-πολύ καιρό (οπότε επιπλέον αποδεικνύεται και καλός άνθρωπος).
    Στην εξωφρενική και παρατραβηγμένη περίπτωση, βέβαια, που το έχετε καταλάβει, προσωπικά θα σας συμβούλευα να βολευτείτε όσο το δυνατόν καλύτερα εξαρχής. Δυνατότητα διορθωτικών κινήσεων δεν νομίζω ότι θα υπάρξει στο κοντινό μέλλον (που και να υπήρχε δηλαδή, πόσες στάσεις θα μπορούσε κανείς να αλλάξει σε διαθέσιμο χώρο 0,30×0,30; Μη λέμε κι ό,τι θέλουμε.). :)

  2. από ευγένεια, φυσικά. κι ευχαριστώ να λες που σε συμπαθεί και δεν τις βγάζει όλες μία μία :P

  3. riski, λέτε λοιπόν πως είμαι καταδικασμένος να ζήσω ανάμεσα στα πόδια της κομμώτριάς μου;

    νέστορας, κρατάει όμως 1% από την κάθε μία, ως ειδική εισφορά αλληλεγγύης για τους εντελώς καραφλούς.

    • Το πιο ενδιαφέρον, νομίζω, είναι ότι το λέτε καταδίκη.
      Πολύ φοβάμαι ότι θα την πληγώσετε και δεν θα σας κουρέψει (την τρίχα).
      Να δω τι θα κάνετε στο 0,30×0,30 ολομόναχος και με τόσο μακριά μαλλιά.

  4. τσαλ, δεν ξέρω τι είναι οι ετικέτες ούτε πώς μπαίνουν… Αντ’ αυτού όμως, μπορώ για χατίρι σας, να βάλω μερικές φουρκέτες στην τρίχα μου.

    selitsanos, καλύτερα να τη δέσω στο πατάρι δλδ;
    (άκουσα κάτι φίλες της που τη φωνάζανε άντζυ…)

  5. Θα βόλευε να γίνετε και ο εραστής της κομμώτριας και για οικονομία, αλλά μη σας βάζω ιδέες (και κλέισω τίποτα ρετιρέ 30χ30).

Σχολιάστε

