μυστήριο καλύπτει το μέλλον

Χθες έφαγα κουνέλι, σήμερα φακές, αύριο δεν ξέρω.

21 thoughts on “μυστήριο καλύπτει το μέλλον

  1. Επειδή από το πρωί διακατέχομαι από … μαντική αύρα , καi επειδή είστε ένας πολύ αγαπημένος φίλος , θα σας εμπιστευθώ την πρόβλεψη μου για το άμεσο μέλλον σας (δυστυχώς , πρόβλεψη του απώτερου – άνω του 24ώρου μέλλοντος , χρεώνεται extra) …
    Λοιπόν , έχουμε και λέμε :
    S A T O R
    A R E P O
    T E N E T
    O P E R A
    R O T A S
    και
    A B R A C A D A B R A
    A B R A C A D A B R
    A B R A C A D A B
    A B R A C A D A
    A B R A C A D
    A B R A C A
    A B R A C
    A B R A
    A B R
    A B
    A
    Αύριο θα φάτε :
    μακαρόνια με κιμά

  2. Το ότι φάγατε φακές το είδα στις ειδήσεις.Αλλά νόμιζα ότι βρίσκεστε στην ελλάδα.Τι γυρεύετε στα νησιά της άπω ανατολής;

    (Η φωτό βγήκε προφανώς πριν τις φακές γιατί βλέπω την κοιλιά επίπεδη.)

  3. (selitsanos ανυπέρβλητος!!!)

    Τώρα εγώ δεν θέλω να σας πω εξυπνάδα, μεσιέ Κοπολόζε.
    Θα αρκεστώ σε ένα γήινο, ταπεινό μενού που τρώγεται με μαχαιροπίρουνο και ουχί με υποτιτλισμό Μπακογιαννόπουλου στο κάτω μέρος της οθόνης.

    Να φάτε λοιπόν χούμους φτιαγμένο με λίγη φάβα αντί για τόταλ ρεβύθι, ντοματοκεφτέδες με δυόσμο από τη λαϊκή, καλαμάρι με καυτερή μανέστρα στη γάστρα (ξυλάκι κανέλλας απαραίτητο) και για ντεσέρ μηλόπιττα με σταφίδες, κανέλλα και μαύρη ζάχαρη :)

    Μην με κοιτάτε παράξενα. Ικανό σας έχω να τα ετοιμάσετε ως το βράδυ και να μας τα περιγράφετε αύριο ;)

    Σας φιλώ στα χέρια (που θα μαγειρέψουν και μέχρι και τη λάντζα μπορεί να κανονίσουν μετά, λίγο πριν προσγειωθούν στο πληκτρολόγιο) :)

  4. αγαπητή silia, φοβερό κόλπο! Να μου το μάθετε!
    Μήπως κσέρετε και κανένα κσόρκι για να μαζεύεται το τραπέζι και να πλένονται μόνες τους οι κατσαρόλες;

    alice, μπα… γιατί; θα μου στραβώσεις τα κουτάλια;

    τσαλαπετεινός, χτυπήσατε την ευαίσθητη χορδή μου: σπανακόρυζο.
    Τις φακές τις προτιμάτε με ξίδι ή χωρίς;

    selitsanos, αναφέρεστε προφανώς στη χθεσινή έκρηξη στον αντιδραστήρα 2, αλλά -ειλικρινά σας μιλάω- το μόνο που θυμάμαι είναι ότι εκεί που τίναζα το τραπεζομάντηλο στην Ξάνθη, μου ‘ρθε μια κλανιά και ξαφνικά βρέθηκα στο Τόκιο. Μετά αμόλησα μια δεύτερη για να γυρίσω πίσω. Τι θέλατε να κάνω δηλαδή, να μείνω εκεί; Στις εξήμισι έπρεπε να πάω τη μικρή στο μπαλέτο!

    theorema, πρέπει να σας πω ότι είμαι ένας οργανισμός εξαιρετικά ασταθής, ειδικά όταν εκτίθεμαι σε χαρμάνια οσπρίων. Γιατί λοιπόν με κολάζετε; Θέλετε να εκραγεί και ο αντιδραστήρας 3;
    (φιλιά από Τόκιο)

  5. @ kopoloso
    «Μήπως κσέρετε και κανένα κσόρκι για να μαζεύεται το τραπέζι και να πλένονται μόνες τους οι κατσαρόλες; »
    ———————————–
    Εγώ , κσέρω …
    Εσείς γυναίκα (σύζυγο) δεν έχετε ; Μπακούρι είστε ;
    … Ενδιαφέρον …
    Ρε συ !… Τώρα που το λες , μού’ρθε μια απορία :
    Εγώ , γιατί εδώ και 35 χρόνια , μαζεύω το τραπέζι και πλένω τις κατσαρόλες ;;; Και τους μικρούς στο μπάσκετ , εγώ ;
    ΤΙ ΕΙΜΑΙ ΕΓΩ ;;; ΤΟ ΚΟΡΟΪΔΟ ΤΗΣ «ΠΑΡΕΑΣ» ;;;
    Πάω να μαλώσω με τον Πελοποννήσιο …

  6. @ kopoloso
    Αν δώσω , ώριμο (τί ώριμο δηλαδή … τέλος πάντων) καλοδιατηρημένο , 62βάλβιδο , αλλά με φθαρμένα αμορτισέρ και παλιάς τεχνολογίας στροφαλοφόρο , Πελοποννήσιο για … απόσυρση , θα μου κάνουν καλύτερη τιμή για έναν «ολόκληρο Πόντιο» ;

  7. @ kopoloso
    Και μ’αρέσουν οι … σούπεεεες !
    Αλλά … λες να μην δεχθεί να αποχωριστεί το κεφάλι του για το χατήρι μου ;…
    Τα «πολυμηχανήματα» καμιά φορά έχουν και κάποια εγγενή (εργαστηριακά , που λένε) , μειονεκτήματα …
    Ουφ ! τί δύσκολο είναι πια στην εποχή μας να βρεις τον ιδανικό άντρα …

  8. @ kopoloso
    Λοιπόν , λέω να τηλεφωνήσω στον χασάπη μου , να μου κρατήσει και να μου στείλει με ντιλίβερυ (δεν ξέρω αν στην πόλη σας έχετε χασαποντιλίβερυ , αλλά εμείς εδώ στην … γείτονα , έχουμε) μια καλή … γουρουνοκεφαλή για πατσά (=σουπίτσα) και σας προσκαλώ για δείπνο , για να μην προβληματίζεστε κιόλας με το «τι θα φάω αύριο και τί θα φάω αύριο» …
    Επίσης με όλες αυτές τις φοβερά ενδιαφέρουσες εγκυκλοπαιδικές γνώσεις που μου προσφέρατε αφιλοκερδώς , σας πληροφορώ , ότι … σώσατε και τον γάμο μου , μιας που λέω να κρατήσω τον Πελοποννήσιο , που αν μη τι άλλο γνωρίζει και … Ανατομία , δηλαδή ξέρει καλά …και τί , και πόσο … «κεφάλι» έχει …
    Αχ , τελικά ισχύει το «Ο νέος είναι ωραίος , αλλά ο παλιός , είναι αλλιώς» .
    Άλλωστε δεν χρειάζεται πια να πηγαίνω τους μικρούς στο μπάσκετ … Μεγάλωσαν και πηγαίνουν μόνοι τους .
    ————————
    Μεσημέριασε … Καλή σας όρεξη .

    • Χαίρομαι πολύ που σώθηκε ο γάμος σας. Επιτέλους και μια φορά που το google χρησίμευσε και σε κάτι ουσιαστικό. :)
      Σας ευχαριστώ πολύ και για την πρόσκληση. :)
      Ο πατσάς είναι -μετά το σπανακόρυζο με λεμόνι(no1) και την οικογένειά μου (no2)- η no3 αδυναμία μου. Η γουρουνοκεφαλή πάντως γίνεται και ωραία πηχτή. Μόλις λέω «πηχτή» στον χασάπη μου, εκείνος σχεδόν αμέσως μου πετάει δυο γουρουνοκεφαλές στο μπαλκόνι (τόσο κοντά είναι το μαγαζί του)

      Καλή όρεξη και σε σας :)

Σχολιάστε

