gas con carne

Η πρόσκληση ήταν σαφής, Σάββατο βράδυ, μεξικάνικο, κρεμμύδια, φασόλια, ετοιμάσου για ολοκαύτωμα. Άφησα και κάτι υπαινιγμούς για το dress code αλλά τους αγνόησε κι εμφανίστηκε χωρίς μάσκα και με ρούχα κανονικά, δηλαδή από διαπνέον ύφασμα. Είπε, έχω πονοκέφαλο, είπα: εντάξει κι εμένα πονάει η πλάτη μου όταν σφίγγομαι, κι έτσι αποφασίσουμε να αφήσουμε το κλάσιμο για άλλη φορά.

Ζήτησε καφέ, και στην δεύτερη γουλιά συμφωνήσαμε πως η καλύτερη λύση είναι να πάρουμε τα βουνά. Εντάξει είπε, εσύ θα κάνεις πατόφτυαρο στον μπαχτσέ κι εγώ θα κόβω τα ξύλα για τη σόμπα. Είπα δε χρειαζόμαστε ξύλα γιατί είχα δει στο σκάιτιβι ότι στην Ινδία ξεραίνουν τις σβουνιές των αγελάδων και μετά τις στοιβάζουν όμορφα κι ωραία στην αποθήκη και τις χρησιμοποιούν το χειμώνα για καύσιμη ύλη. Ωραία είπε τότε να πάρουμε κανα-δυο αγελάδες να έχουμε και σβουνιές και γάλα και κρέας, είπα κρέας δε γίνεται να έχουμε γιατί άμα σφάξουμε την αγελάδα για να τη φάμε τότε λογικά θα σταματήσει να χέζει και μετά ούτε καύσιμα για τη σόμπα θα έχουμε ούτε να τη μαγειρέψουμε θα μπορούμε κι εκείνος είπε μην είσαι παπάρας δε χρειάζεται να τη σφάξουμε, μπορούμε να κόβουμε κάθε φορά όσο χρειαζόμαστε χωρίς να το σκοτώσουμε το άμοιρο το ζώο, είναι πιο αποδοτικό έτσι είπε δες για παράδειγμα πως λειτουργεί όλη αυτή η ιστορία με το δντ, κι εγώ τότε σκέφτηκα ότι έτσι και του ξαναδώσω να διαβάσει αλδαπουέρτα ή μάστερτον ή πόπη να μου τρυπήσει τη μύτη.

Ο καφές δεν είχε κρυώσει ακόμη όταν του εξομολογήθηκα ότι σταμάτησα πια να διαβάζω εφημερίδα γιατί με εκνευρίζουν εκείνα τα άρθρα που βρίθουν από καλοσιδερωμένες πρότασεις, στριμόκωλες λέξεις και ανούσιους νεολογισμούς. Η αλήθεια είναι ότι αιφνιδιάστηκε λίγο από το νοητικό αυτό άλμα της κουβέντας, από τις αγελάδες στις φυλλάδες, αλλά εγώ αυτό που ήθελα να πω ήταν πως θα μπορούσαμε να χρησιμοποιήσουμε όλο αυτό το ατσαλάκωτο χαρτομάνι σαν προσάναμμα για τις σβουνιές γιατί, παρότι σταμάτησα να διαβάζω, συνεχίζω να αγοράζω μια εφημερίδα κάθε Κυριακή την οποία την διπλώνω και την αφήνω ανέγγιχτη σε ένα καλάθι δίπλα στον καναπέ. Να εδώ του είπα και του έδειξα πού. Έσκυψε να δει και μόλις είδε είπε όχι ρε πούστη μου γιατί να τον κάψουμε τέτοιον θησαυρό καλύτερα να τον ταΐζουμε λίγο λίγο στην αγελάδα κι εγώ είπα έχω κρατημένα και τα cd-προσφορές και πριν προλάβει αυτός να πει τίποτα άλλο τον τράβηξα στο τραπέζι.

Εκεί η κουβέντα περιστράφηκε γύρω από πιο βαριά θέματα. Μεταξύ άλλων που δε θυμάμαι, μιλήσαμε για τα ιδρωμένα μπούτια της κομμώτριας κι εγώ ρώτησα τι κομμώτρια είναι αυτή που ιδρώνει χειμωνιάτικα και κείνος είπε μόνο τι παπάρας! έχει κύμινο το φαί; Είπα έχει δυο τόνους είπε τέλεια και μετά έβαλε μαζί με τα φασόλια, τρεις χαλαπένιος μέσα στην τορτίγια του και στην πρώτη μπουκιά τα γένια του γίνανε μωβ και τα μαλλιά του γκρίζα και άρχισε να βγάζει καπνούς από τα αυτιά αλλά δεν έδειξε να ενοχλείται ιδιαίτερα, μόνο είπε: θα σου δώσω το τηλέφωνό της να κλείσεις ραντεβού κι εγώ είπα εντάξει, έτσι κι αλλιώς ο μικρός θέλει κούρεμα κι εκείνος ξαναείπε: τι παπάρας!, και μετά: ωρεπούστημου πόσες χαλαπένιος έφαγες; Κι εγώ είπα δεν ξέρω, γιατί; Γιατί φύτρωσαν μωβ μαλλιά στη φαλάκρα σου, είπε εκείνος χαμογελώντας κάτω από τα μωβ γένια του και τότε εγώ είπα, λογικό ρε συ, αφού με τόσο φασόλι δεν κλάσαμε ούτε μια φορά κάπου αλλού θα έβγαινε το ζόρι… και τότε αντιληφθήκαμε τις γυναίκες που μας κοίταξαν στραβά και με μια φωνή είπαν: έτσι και διανοηθείτε να κλάσετε στο τραπέζι… Και τότε κλάσαμε.

26 thoughts on “gas con carne

  1. Καλά,εσείς μπορεί να κλάνετε πρίμο σεκόντο,δοκιμάζοντας τα εκφραστικά σας μέσα,το καλλίπτερον πτηνόν να ιδρώνει πάνω απ’ το κομπιουτεράκι του για να υπολογίσει τους μέσους όρους αλλά εμείς από μιλφέιγ τίποτα!

  2. κ.κ.μοίρης, ναι καλά… κι εσύ έχεις περισσότερους δίσκους. και το βινύλιο δε νοτίζει όπως το χαρτί… Χθες το βράδυ άνοιξα να ξεφυλλίσω το νοσολόγιο και μου ‘ρθαν -στο θεό σου- οι γίγαντες που είχαμε φάει το περασμένο καλοκαίρι στο μπαλκόνι!

    selitsanos, ελάτε εσείς να κλάσουμε παρέα και κάτι θα κάνουμε.

Σχολιάστε

