σπανακόρυζο

Μαύροι κύκλοι εμφανίστηκαν κάτω από τα μάτια μου, 134 χιλιοστά δηλαδή μακριά από τη Νέα Πρώτη Τρίχα του κεφαλιού μου. Η Νέα Πρώτη Τρίχα του κεφαλιού μου είναι καστανή και έχει μήκος ενάμισι δάχτυλο περίπου (δεν την αγγίζω γιατί φοβάμαι ότι αν το κάνω θα πέσει). Από την άκρη της μύτης μου απέχει 15,2 εκατοστά ενώ την προηγούμενη μόλις εβδομάδα η απόσταση αυτή ήταν μόλις 14,8.

Η Νέα Πρώτη Τρίχα του κεφαλιού μου επαναπροσδιόρισε τα όρια της ύπαρξής μου. Το στόμα μου βρίσκεται πια στα 18,3 εκατοστά και ο αφαλός στα 82,6. Μετράω πάντα ακολουθώντας τις καμπύλες του σώματος πράγμα που σημαίνει ότι αν ξαναμετρήσω την απόσταση Νέας Πρώτης Τρίχας – Αφαλού αύριο, θα την βρω ελαφρώς μικρότερη. Αυτές οι μικροαποκλίσεις  οφείλονται σε εξωσωματικούς κυρίως παράγοντες όπως πχ στη συγκεκριμένη περίπτωση, στο ότι χθες έφαγα φασόλια γίγαντες ενώ σήμερα θα φάω σπανακόρυζο.

Το σπανακόρυζο μου αρέσει πολύ. Με λίγη ντομάτα στο μαγείρεμα και μπόλικο λεμόνι στο πιάτο είναι μούρλια.

31 thoughts on “σπανακόρυζο

  1. Ντροπή. Η Kate Moss στα χρόνια της αθωότητας. Δεν συνάδει η φωτογραφία με το σπανακόρυζο. Αν ήταν σκέτο λεμονάτο (με το λεμόνι να χτυπάει στον ουρανίσκο) τότε το συζητούσαμε.

  2. Δεν … πιστεύω , τίποτα , αν δεν κάνω μετρήσεις μόνη μου .
    Γι αυτό , παίρνω την μεζούρα μου , βάζω λίγη πανάκριβη βενζίνη στο γκλαμουράτο ΙΧ μου , και σού’ρχομαι . Ετοιμάσου για … μετρήσεις.
    ΥΓ. όταν λέμε «έχει μήκος ενάμισι δάχτυλο περίπου» τί εννοείς ; Δάχτυλο στο μήκος , ή στο πλάτος … μην τρελαθούμε κιόλας …
    Α , ξέχασα :
    Μεγειά την τρίχα μαιτρ … Σιδηροκέφαλη .

  3. silia, μεζούρα έχω, λεμόνια δεν έχω. Εσείς με τι το τρώτε το σπανακόρυζο;
    Υ.Γ. «ενάμισι» στο πλάτος! Αν ήταν στο ύψος θα είχαμε τρελαθεί ήδη.

    forafa, το έκανα εγώ αυτό; Θα είναι που δεν πέφτει πια η φράντζα στα μάτια μου…

  4. selitsanos, τρώω πολλά όσπρια γι’ αυτό.
    (πιο εντυπωσιακή είναι η φάση όπου αποβάλλω σταδιακά τις καμπύλες σε μορφή αερίων, αλλά κανένας μέσα στο σπίτι δε δείχνει να την εκτιμάει αυτή (τη φάση) :( )

  5. Φαντάζομαι να γνωρίζετε εκείνη την επιστημονικη έρευνα που απέδειξε ότι τα αέρια που προκαλούν τα όσπρια αυξάνουν κατά 40% την ανδρική τριχόπτωση πέραν του φυσιολογικού.

  6. Έχασα και το τελευταίο ίχνος σοβαρότητας που μου είχε μείνει όταν διάβασα το σχόλιο της φοράδας.
    Εύγε φοράδα μου, αυτό ήταν σχόλιο!

  7. foradastoaloni, μετά τα σαράντα, οτιδήποτε προκαλεί «αύξηση πέραν του φυσιολογικού» στον άντρα είναι καλοδεχούμενο.

    mamma, ναι δώστε της θάρρος να μας ξεκάνει όλους με τις έρευνές της!

  8. Βρε όργιο :) αυτή ήταν η μισή έρευνα.
    Στο υπόλοιπο -και τελευταίο μέρος της- αναφέρει ρητά πως κανένα από τα προηγούμενα συμπεράσματα δεν αφορά άνδρες μετά τα σαράντα που τα πάντα πάνω τους, από τον λαιμό και πάνω και μόνο εσωτερικά, είναι πέραν του φυσιολογικού κατά μήκος, πλάτος και βάθος, εκ γεννετής.

    Άρα και με συνταγή και άδεια γιατρού, κλάνε ελεύθερα.
    Κι άστους όλους στο σπίτι να σκάνε από τη ζήλεια τους που καμιά ιστορική έρευνα μέχρι σήμερα δεν καταδέχθηκε να ασχοληθεί με τον ηρωισμό όσων επιλέγουν να συγκατοικούν με πέραν του φυσιολογικού ανθρώπους, ασχέτου ηλικίας.

    (Mamma για πάρτη σας κουράζομαι να διαβάζω επιστημονικά εγχειρίδια και όχι φυσικά γι΄αυτόν τον καράφλα. Για να σκάει, έστω και στα ψέμματα το χειλάκι σας, το ξέρω από πρώτο χέρι πόση ανάγκη το έχετε. Smoutssss)

  9. foradastoaloni, Μα είμαι 42. Τι με νοιάζει για «πάνω από το λαιμό»;
    (με είπατε «καραφλό κλανιάρη»; )

    κ.κ.μοίρη, θα την βγάλω την κάρτα αλλά κι εσύ καλού κακού μην ανάψεις κανένα τσιγάρο δίπλα μου.

  10. Παράθεμα: ουτοπία «

Σχολιάστε

