το σιφόνι

Τρεις μέρες έκανα να ξεπλύνω την μπανιέρα από τις τρίχες. Τις νύχτες σηκωνόμουν από το κρεβάτι και κατευθυνόμουν σαν υπνωτισμένος στο σκοτεινό μπάνιο. Μια φορά τράκαρα στην πόρτα και έσκισα το φρύδι μου. Καθόμουν στη χέστρα (άλλοτε με κλειστό το καπάκι και άλλοτε με ανοιχτό) και άλλοτε έκλαιγα, άλλοτε έχεζα. Αναπολούσα τις όμορφες και άσχημες στιγμές που περάσαμε όλα αυτά τα χρόνια μαζί, οι τρίχες μου κι εγώ. Τις φορές που αναπολούσα χέζοντας, το αίσθημα τις απώλειας ήταν πιο δυνατό.

Μετά τα τριήμερα, εκεί που ξέπλενα την μπανιέρα, ήρθε και η χαριστική βολή:  Το νερό παρέσυρε τις τρίχες και χάθηκε μέσα στο σιφόνι και αυτό το μαλακισμένο (το σιφόνι) ούτε καν βούλωσε.

.

(όχι, ούτε αυτή τη φορά η φωτογραφία έχει σχέση)

15 thoughts on “το σιφόνι

  1. Αυτός είναι θρήνος! Καλά είχα διακρίνει μια -ανεξήγητη για τη σοβαρότητα του θέματος- ελαφρότητα και σχετική αδιαφορία στο προηγούμενο ποστ. Δεν είχες, προφανώς, συνειδητοποιήσει ακόμα την κρισιμότητα της κατάστασης. :D

  2. Καλά να πάθετε. Όταν σας έλεγα εγώ να μείνετε για πάντα με το κεφάλι καρφωμένο στο σιφόνι, για να σταματήσετε επιτέλους να πληγώνεστε και να υποφέρετε, κάνατε τον έξυπνο. :)

  3. Μα είναι οφθαλμοφανές!

    Το σιφόνι φταίει.

    Δεν τα φτιάχνουν όπως παλιά, που με τη σκέψη και μόνο βούλωναν, που να έπεφταν και τρίχες..

    (Ε μα, είναι διατομές αυτές που βάζουν τώρα;; ..Μη μου πείτε μόνο ότι μένετε ..σε …παλιό σπίτι..)

  4. Αλδαπουέρτα, κύριε ΚΚΜοίρη, Χεσούς Ιγκνάθιο Αλδαπουέρτα.

    Έλαβα το κομμάτι μου και σας ευχαριστώ. Μου έλειπε το σημερινό soundtrack. Το μόνο που με ζορίσει πολύ είναι ο τίτλος του. ;-)

  5. Εμείς οι μύωπες δεν έχουμε τέτοια προβλήματα. Όποια ώρα και να χέζουμε, είναι αδύνατο να δούμε αν υπάρχουν τρίχες στη μπανιέρα.

  6. masterpcm, το σπίτι μια χαρά είναι, εγώ πάλιωσα…

    κ.κ.μοίρης, μπα… το δικό μου το κεφάλι ακόμα και να περνούσε από το σιφόνι, θα βούλωνε τον κεντρικό αγωγό της αποχέτευσης.

    τσαλαπετεινέ, ζορίζεστε επειδή εσείς μάλλον έχετε μαλλιά. Εγώ που δεν έχω δεν ζορίζομαι καθόλου :)

    theorema, ελάτε τώρα… :)

    fvasileiou, δεν πιστεύω να άφησα -άθελά μου- να εννοηθεί ότι πάω για χέσιμο κάθε τρεις μέρες…
    (καλώς ήρθατε :) )

    mpampakis, :D
    κι εγώ μύωπας είμαι αλλά όποια ώρα και να βάλω τα γυαλιά μου με πιάνει χέσιμο.

Σχολιάστε

