η ζωή μέσα απ’ το κωλόχαρτο (ΙΙ)

15 thoughts on “η ζωή μέσα απ’ το κωλόχαρτο (ΙΙ)

  1. μάνος, κι εγώ ξεγελάστηκα αρχικά από τα σημάδια ζωής στον γαλάζιο ουρανό. Γι’ αυτό και άρπαξα αμέσως το κωλόχαρτο. Τόσα μαύρα πουλιά ξαφνικά πάνω από το κεφάλι μας δεν μπορεί να είναι για καλό.

    θεία θ., το θέμα είναι ότι δεν έχω ένα κιάλι της προκοπής.

    selitsanos, κοντά πέσατε: γύπες είναι…

    κ.κ.μοίρης, με τίποτα. Αυτοί τρώνε σκουληκάκια και μυγούλες.

  2. Σαν πεθαμένα ζουζούνια στο φινιστρίνι του αεροπλάνου μου φάνηκαν.
    Θρίλερ και το σημερινό!…
    Ακούστε τη συμβουλή μου, φύγετε διακοπές.
    Έστω, κάντε ένα ταξίδι μέσα στο δωμάτιό σας.

  3. Αν αντί για χαρτί βάζαμε γυαλόχαρτο ίσως να αντανακλούσε μέρος της πραγματικότητας. Οι γύπες είναι περιττοί.

  4. island, πολύ φοβάμαι ότι, έτσι όπως πάμε, σε ένα-δυο χρόνια ελάχιστη σημασία θα έχει πια…

    theorema, όχι, όχι… Ούτε τα Απαγορευμένα Παιχνίδια έχω διαβάσει (λέω να το κάνω όμως το συντομότερο). Πριν από αρκετά χρόνια είχα δει την ταινία του Κλεμάν. :)

    μάνος, τουλάχιστον αυτός είναι ακόμα στη θέση του

  5. Αν μπορώ να σας προτείνω κάτι, τολμώ να πω ότι τα άπαντα του Ξανθούλη είναι (κατά τη γνώμη μου) απαραίτητα σε μια βιβλιοθήκη που σέβεται τον εαυτό της. Πόσο μάλλον αν ο ιδιοκτήτης τυγχάνει και πραγματικός βιβλιόφιλος και όχι μόνο καλός ντεκορατέρ.
    Ελπίζω να μην είστε πολέμιος του συγγραφέα (όλο τέτοιους συναντώ), απλώς προσωπικά τον θεωρώ απαράμιλλο.
    Τα σέβη μου, μεσιέ kopoloso :-)

    (τα Απαγορευμένα Παιχνίδια μοιάζουν με τους Κεφέδες, εξ ου και η ερώτηση)

  6. Έχω την ίδια σχέση με τον Ξανθούλη με αυτήν που έχουν οι περισσότεροι Αθηναίοι με την Ακρόπολη. Ξέρω ότι είναι εκεί, κι ότι το «εκεί» είναι δίπλα μου, και κάθε φορά αναβάλλω την επίσκεψή μου «για μια άλλη στιγμή» :)

Σχολιάστε

