πάστα

Καλημέρα, τι έγινε;

Τα στερεά του βόθρου θέλουν άδειασμα.

Ένα βυτίο του δήμου που ήρθε τις προάλλες τι έκανε;

Πήρε μόνο πάνω πάνω τα υγρά. Για την πάστα είπε να φωνάξουμε ιδιώτη.

Πάστα; Δεν ήξερα καν ότι έχουμε βόθρο.

Έχουμε. Και έχει να αδειάσει είκοσι χρόνια… Από τότε που χτίστηκε η οικοδομή.

Πωπώ! Φαντάσου τι γίνεται εκεί μέσα από πάστα!

Δε θέλω ούτε να το σκέφτομαι.

Να φωνάξουμε ένα βυτίο.

Να φωνάξουμε. Ξέρεις κανένα;

Όχι. Θα ψάξω στον κατάλογο.

ΟΚ.

Θα του πω να ‘ρθει να ρουφήξει πάστα είκοσι χρόνων.

Καλύτερα να μην τον τρομάξεις με το καλημέρα. Πες του απλά: έλα για πάστα κατά τις πέντε.

Θα πιστέψει ότι τον καλώ για τσάι.

Καλά, τότε πες του να ‘ρθει ό,τι ώρα θέλει. Εγώ εδώ θα είμαι συνέχεια: Επιφυλακή.

Παστοφύλακας! Κι εγώ. Εξάλλου άμα εκραγεί ο βόθρος πρέπει να είμαι εδώ για να σώσω τα παιδιά.

ΟΚ. Δύο-τέσσερεις εγώ, τέσσερεις-έξι εσύ.

Εντάξει. Έχω γουόκι τόκι, θες ένα για να μιλάμε;

ΟΚ.

Πάρε.

Τι εμβέλεια έχει;

Ξέρω ‘γω; Καμιά δεκαριά μέτρα… Από το τζάμπο τα πήρα.

Πόσα μέτρα είναι από την πυλωτή μέχρι τον τέταρτο;

… Σιτ!

Χέστα. Θα χτυπήσω θυροτηλέφωνο.

ΟΚ. Τα λέμε.

Τα λέμε.

8 thoughts on “πάστα

  1. «… Σιτ!» «Χέστα. Θα χτυπήσω θυροτηλέφωνο».

    Και έτσι αυξάνεται η πάστα, όμως.

    Στην περίπτωσή μας πάλι, ο βόθρος έχει εκραγεί, και δεν ξέρω αν είμαστε οι ένοικοι ή το βυτίο (που θα ρουφήξει την πάστα -άνευ τεΐου μάλλον). και λοιπές οικονομικού τύπου συνεπαγωγές.

  2. δύτης των νιπτήρων, τα ‘χω χάσει πλέον. Τους φώναξα όλους για να τους ενημερώσω περί της επικείμενης έκρηξης και προς μεγάλη μου έκπληξη, η πλειοψηφία αποφάσισε να αφήσει την πάστα ως έχει και να σφιχτεί για καμιά βδομάδα ακόμη, καθυστερώντας έτσι την κένωση, έτσι ώστε η αμοιβή του βυτίου να περάσει στα κοινόχρηστα του Μαΐου!

    deadend mind, αποφεύγουμε φράουλες & ακτινίδια και προτιμούμε ρύζι λαπά, και όλα θα πάνε καλά…
    (τουλάχιστον μέχρι να βγουν τα κοινόχρηστα του Μαΐου)

    riski, αυτό που με ανησυχεί είναι ότι δεν πατώνω!

    selitsanos, paste την πάστα; Κι άμα μου βγάλει «Error 404: Target Not Found»;

    theorema, ναι, αλλά τώρα γνωρίζετε τα πάντα περί πάστας.

Σχολιάστε

