sounds from the flat #1

Πέντε κομμάτια που ακούγονται τελευταία από τα παιδικά δωμάτια:

1. Passion Pit – To Kingdom Come
Ακούγεται ακατάπαυστα σε repeat mode εδώ και δέκα μέρες από το κοριτσίστικο. Ώρες ώρες θέλω να μπουκάρω έτσι απροειδοποίητα μόνο και μόνο για να δω αν πράγματι αιωρείται καθώς το χορεύει μπροστά στον καθρέφτη της.

2. Οι Ιππόται πότε πότε – Ν. Κηπουργός
Τρελαίνομαι να ακούω τον μικρό να τραγουδάει με στεντόρεια φωνή δεσποσύναι και ιππόται μπεκροπίναν πότε πότε… καθώς παίζει με το κάστρο του ξαπλωμένος στο χαλί.

3. Dibby Dibby Sound – Brooklyn Funk Essentials
Ska, Wolfie… Ska! Η μεγάλη ξεβιδώνεται στο χορό. Ο μικρός κάνει κωλοτούμπες στην κρεβατοκάμαρα.

4. The City and Horses – A Thousand Lashes
Νομίζω ότι ονειρεύονται το καλοκαίρι. Τουλάχιστον αυτό μου λέει το ύφος τους.

5. Cat People [Putting Out the Fire] – David Bowie
Μπαμπά, θες να δεις ένα κόλπο;

Τι κόλπο;

Δώσε μου ένα ποτήρι… Ωραία. Τώρα άναψε αυτό το κεράκι.

Μη καούμε ζωντανοί…

Όχι ρε μπαμπά… είναι κόλπο. Θα δεις. Άναψέ το.

Ορίστε το άναψα.

Κοίτα τώρα. Βάζω από πάνω τo ποτήρι και… κοίτα: Η φλόγα σιγά σιγά σβήνει. Ξέρεις γιατί;

Γιατί ρε φιστίκι;

Επειδή τελειώνει το οξυγόνο μέσα στο ποτήρι.

Μωρέ μπράβο! Στο Νηπιαγωγείο τα μαθαίνετε αυτά;

Yes!

20 thoughts on “sounds from the flat #1

  1. Μη μιλάτε καθόλου…
    Εγώ ακούω τους «ιππόται» από το κοριτσίστικο και δεν ξέρω τι να περιμένω μελλοντικώς …
    Δεσποσίνες στουπί ή πανοπλίες κρυμμένες στις ντουλάπες; :))

  2. Όλα τα άκουσα και παρά το ότι δεν κατάλαβα αν το τελευταίο ήταν δική σας επιλογή ή των παιδιών, οφείλω να πω πως έχουν και γούστο αλλά και… εύρος ακουσμάτων! ;)

  3. φοράδα, ωχ! Είναι τουλάχιστον ευρύχωρες ντουλάπες σας;

    #fn$#, τους γράφω συνεχώς cd με ό,τι μπορεί να βάλει ο νους σας κι από τα δωμάτιά τους ακούγεται -ακατάπαυστα σχεδόν- μουσική. Κατά καιρούς, το αυτί τους κολλάει σε συγκεκριμένα κομμάτια. Για να καταλάβετε, στο ίδιο cd του μικρού που έχει τους «ιππότες», τρία tracks παρακάτω περιμένει το «love will tear us appart», το οποίο -μέχρι στιγμής- το έχει περάσει στο ντούκου.

    (καλώς ήρθατε)

  4. Όλο το cd του Κηπουργού απλά ΤΕΛΕΙΟ!

    υγ. ο δικός μου είναι μικρός ακόμα για να το εκτιμήσει αλλά εγώ από όταν κυκλοφόρησε το έχω λιώσει :)

  5. @ ΦΟΡΑΔΑ:
    Ε, μην υπερβάλλετε…
    Κι ο «αλλουνού» για λίγιο μπήκε να ξαποστάσει ο καημένος.
    Ορίστε: βγήκαμε! Τι καταλάβατε;

  6. mamma, έχω κι άλλες προτάσεις που μπορούν να τον συνοδεύσουν στη μακρά πορεία προς την ενηλικίωσή αν θέλετε. Θα τις ανεβάσω εν καιρώ. Θέλετε δε θέλετε.

    φοράδα, ο άλλος με την πανοπλία μπήκε;

    #fn$#, :)

    spy, ουφ. ντουλάπα/πανοπλία/τσιγάρο… Καταλαβαίνετε… Για μια στιγμή ανησύχησα.

  7. Α, μάλιστα..! Να μη νιώθω μόνη λοιπόν..
    Τι να κάνω; Ας κατεβάσω κι ένα από εδώ που μου έχει διαφύγει.

    Εγώ τις τελευταίες μέρες υποχρεώνομαι να παρακολουθώ μόνο ταχυδακτυλουργικά και καλού κακού προετοιμάζω τον εαυτό μου για το ενδεχόμενο καριέρας σε τσίρκο.

  8. Ταχυδακτυλουργικά, ακροβατικά, μουσικές, αυτοκινητάκια, επιστήμες και τέχνες, απ’ όλα έχει ο μπαξές… (εμείς μόνο κοριτσίστικο δεν έχουμε- το δικό μου δεν πιάνεται)Πάλι καλά που υπάρχουν και αυτά τα παλιόπαιδά μας και ανάβει η μέρα, γίνεται λαμπερή, εκσφενδονίζεται και μας παρασέρνει…. Αλλιώς, τίποτα- πίσω στο κουτί με τα lego όλοι (για να μην πω στο ντουλάπι). Καλό Σ-Κ

  9. φοράδα στ’ αλώνι, βάλτε επειγόντως εξαερισμό! Τεκέ την κάνατε την ντουλάπα.

    risky, να μου μάθετε κανένα ταχυδακτυλουργικό κι εμένα… Μόνο παλαμάκια ξέρω να κάνω με τα χέρια…
    Και νταχτιρντί…
    (γουέλκαμ)

    θεία θ, δεν με τρομάζουν τα τουβλάκια. Ο μόνος μου φόβος είναι να μη ξυπνήσω καμιά μέρα στο κουτί με τους δεινόσαυρους και τον πεινασμένο καρχαρία-playmobil.

    marc, I certainly will! My son is listening to your song at least three times a day! (he is five)
    It’s a great song and a great almbum! (amazing video as well!).
    Thank you for coming by
    :)

    σελιτσάνος, χαίρομαι που σας άρεσαν :)

  10. Τι να πω κι εγώ που έχω τρία και δεν τα βλέπω να μένουν σε λίγο καιρό μόνο στις απειλές; (Για το μπαλκόνι λέω…)

    Cat People.. τι θυμηθήκατε…

Σχολιάστε

