Απολογισμοί ενός μεσήλικα VΙΙΙ

Μέχρι σήμερα έχω ζήσει σαράντα (40) χρόνια και τριακόσιες πέντε (306) ημέρες. Δηλαδή συνολικά:

(40 x 365) + 306 = 14.906 ημέρες

Σύμφωνα με ιατρικές έρευνες, ο μέσος άνθρωπος κλάνει δεκατέσσερις (14) φορές την ημέρα, παράγοντας από πεντακόσια έως και δύο χιλιάδες κυβικά εκατοστά (500 – 2.000 cm3) αερίων ημερησίως. Σε πείσμα της επιστημονικής κοινότητας, εγώ δεν κλάνω ποτέ λιγότερο από εικοσιπέντε (25) φορές (το κάνω ακόμη και σε χώρους ταμπού όπως κάτω από την κουβέρτα ή μέσα στο ασανσέρ) και η συνολική ποσότητα αερίου που παράγω κατά τη διάρκεια ενός εικοσιτετραώρου φτάνει –και πολλές φορές μάλιστα υπερβαίνει- ακόμη και τα τρεις χιλιάδες κυβικά εκατοστά (3.000 cm3). Σύμφωνα μάλιστα με μαρτυρίες στενών συγγενών, η παραγωγικότητα του εντέρου μου κυμαίνονταν πάντα σ’ αυτά τα επίπεδα, ακόμα και κατά τη βρεφική μου ηλικία, με αποτέλεσμα για ένα αρκετά μεγάλο χρονικό διάστημα οι γονείς μου να πιστεύουν ότι αυτό που έφεραν στον κόσμο δεν ήταν ένα ανθρώπινο ον, αλλά περισσότερο μια χημική ένωση –ένα νεφέλωμα αποτελούμενο κατά κύριο λόγο από μεθάνιο και υδρόθειο.
Επιστρέφοντας λοιπόν στους υπολογισμούς μας, και σύμφωνα με τα παραπάνω στοιχεία, μέχρι σήμερα έχω κλάσει:

14.906 x 25 = 372.650 φορές

παράγοντας

14.906 x 3.000 = 44.718.000 cm3 αερίων

δηλαδή:

44,718 m3 bio-πορδής

Η καύση 1m3 bio-πορδής μπορεί να δώσει περίπου 3.000 kcal/m3 ωφέλιμης ενέργειας, ενέργειας αρκετής για να ανάψει μια λάμπα των 60-100 Watt για 4-5 ώρες. Άρα εγώ, με τα (μέχρι τη στιγμή που μιλάμε) 44,718 m3 μου, θα μπορούσα να έχω παραγάγει

44,718 x 3.000 = 134.154 kcal/m3

ενέργεια η οποία, σύμφωνα με τις μετρήσεις, μόλις και μετά βίας θα έφτανε για να φωταγωγήσει το σπίτι μου (υπολογίζω γύρω στα 280 Watt το σύνολο των λαμπτήρων), για μια μακριά ή δυο κουτσές χειμωνιάτικες βραδιές.

Παρόλα αυτά δεν μπορώ να μην αποδώσω σε θαύμα το γεγονός ότι μετά από 372.650 κλανιές, α) ο κώλος μου είναι ακόμη στη θέση του, και β) ότι οι άνθρωποι που αγαπώ εξακολουθούν να ζουν και να αναπνέουν γύρω του*.

.

.

* του κώλου.

19 thoughts on “Απολογισμοί ενός μεσήλικα VΙΙΙ

  1. είπα κι εγώ, για να καθυστερεί να ανεβάσει ποστ 12 μέρες κάτι αληθινά μεγάλο και πομπώδες θα βγει

  2. Το είχα έτοιμο από την περασμένη εβδομάδα αλλά περίμενα τη λαχανιά της Κυριακής και το χούμους της Δευτέρας, μπας και κερδίσω έτσι μερικά δευτερόλεπτα φωτοχυσίας επιπλέον.
    Μη γίνω και εντελώς ξεφτίλα.

  3. Με έπιασε πονοκέφαλος από τα γέλια :)
    (Δεν ξέρω αν θα έλεγα το ίδιο αν δεν είχα την όποια απόσταση ασφαλείας που έχω, από εσάς).

  4. spy, το ξέρω. Γι’ αυτό κι εγώ, όποτε προλαβαίνω, τρέχω κάτω από τον απορροφητήρα.

    χνούδι, πάλι πονοκέφαλος θα σας έπιανε.
    Έτσι λένε όλοι, τουλάχιστον.

    κ.κ.μοίρης, είναι επειδή τα εν λόγω θερμά ρεύματα πιέζουν τις ψυχρές μάζες του αέρα δημιουργώντας έτσι τα φαινόμενα των στοβιλισμών που παρατηρούνται στο μπαλκόνι μου.

  5. Επειδή είναι τεχνικά δύσκολο αλλά όχι ανέφτικτο να φωταγωγήσετε το σπίτι σας θα μπορούσατε να εκμεταλλευτείτε αυτή την ενέργεια
    δημιουργώντας μικρά πυροτεχνήματα…αν δεν ξέρετε πως υπάρχουν αναλυτικές οδηγίες στην ταινια Φανυ και Αλέξανδρος. Δεν σας τις γράφω γιατί θέλω να βγω γρήγορα από το βλογ σας που έχει αρχίσει κάπως να μυρίζει…

  6. Πόπο με κάνατε να σκάσω απ’ τα γέλια!! Αν και έχει αρχίσει να μυρίζει μέχρι εδώ. (Του κώλου συζήτηση, αυτά είναι!)
    Την καλησπέρα μου.

  7. Ευτυχώς που δεν καπνίζετε.Γιατί το σπίτι σας δεν θα ήταν σπίτι.Θα ήταν δυνάμει το Κούγκι(ή το Αρκάδι τέλος πάντων).

    (Σας έστειλα με μέιλ το τηλέφωνο του Πούτιν.Έμαθα ότι ασχολείται με την διακίνηση φυσικού αερίου.Ποτέ δεν ξέρεις…)

  8. ααχ αγαπητέ μου τσαλαπετεινέ! Πολύ φοβάμαι πως η εποχή των πυροτεχνημάτων έχει περάσει ανεπιστρεπτί δι’ εμέ. Στην ηλικία μου έμαθα πια να εκτιμώ αλλά και να απολαμβάνω τη ζεστασιά και τη θαλπωρή μιας βουβής και μακρόσυρτης πορδής κάτω από τα σκεπάσματα. Πάνε πια οι εποχές που με τις γεμάτες λεβεντιά εκκωφαντικές στρακαστρούκες, εντυπωσίαζα τα κορίτσια.

    adis, καλώς ήλθατε. Δεν την είχατε φανταστεί τέτοια υποδοχή ε;

    θεία θ., τι εννοείτε; να ανέβω να κλάσω στο πατάρι;
    (καλώς ορίσατε κι εσείς)

    selitsanos, στις απόκριες θα ντυθώ γκαζάκι.

    mamma, μη μου πείτε ότι έχετε κατακτήσει και την Ασφυκτικά Γεμάτη Αίθουσα Κινηματογράφου (ΑΓΑΚ)!!!

    silia, μπορείτε να το δείτε κι έτσι. Εγώ πάντως το χρησιμοποιώ συνήθως σαν βλήμα.

    αποτέτοιε, πης οφ κέικ. Μάλιστα, για κάποιο περίεργο λόγο, το κινητό ανακτά το σήμα του μέσα σε ασανσέρ που έχει προηγουμένως κλαστεί.

    so_far, να τις μαζεύω σε μπαλονάκια;

  9. και ούτε ένας αντελήφθη τον συμβολισμό τέτοιας ανάρτησης , παραμονή της 28ης Οκτωβρίου

    αέραααααααααααααααααααααα αδέρφια…

  10. κ.κ.μοίρης, δικαιολογημένα. Ήταν όλοι ζαλισμένοι από τη μυρωδιά.

    valisia, προυτ που θα απαντήσω στο μη-σχόλιό σας

    x-ray, σας ευχαριστώ αλλά πριν κλείσω τα 41 θα πρέπει να απελευθερώσω τουλάχιστον άλλα 0,153 m3 bio-πορδής.

Σχολιάστε

