Blood brothers (sequel)

Τι είναι αυτά που μας έφερε;

Ξηροί καρποί, ξέρω ‘γω;

Βλέπω και κάσιους εδώ μέσα.

Κάσιους, πού;

Να εδώ: Ένα δύο τρία… τέσσερα, πέντε… Ωρεπούστημου είναι πάνω από δέκα.

Όχι ρε γαμώτο, σοβαρά;

Μα την παναγία. Μέτρα τα κι εσύ.

Δύο… τέσσερα… οκτώ… δώδεκα… Ωρεπούστημου! Δεκαεπτά! Μην τα φας!

Σιγά μην τα φάω. Με χοληστερίνη στα 299; Γκαρσόν…

Τι κάνεις;

Τι κάνω; Θα του πω να τα πάρει πίσω.

Γιατί;

Γιατί αλλιώς θα αμολήσω την του διαβόλου να του κάνει μήνυση για απόπειρα ανθρωποκτονίας. Πώς σερβίρεις κάσιους σε κάποιον που έχει χοληστερίνη 299;

Ωρεπούστημου, δεν το είχα σκεφτεί αυτό.

Την επόμενη φορά θα φέρω τις αναλύσεις, να του τις κολλήσω στη μούρη… Εκεί που λέει CHOLESTEROL: 299! Στη μούρη. Και εκεί που λέει LDL: 260.

——

Τι είναι αυτά;

Αγγουράκια. Ωραία είναι.

Κι εκείνα τα άλλα;

Καρότα ρε. Δεν έχεις ξαναδεί καρότα;

Και πώς τα κόψανε έτσι; Σαν τα σέξτοϋς της Θαμπελίνας μοιάζουν.

Μοιάζουν, αλλά είναι καρότα.

Ελιές δε βλέπω.

Καλύτερα. Παχαίνουν.

Γκαρσόν…

Τι έπαθες πάλι;

Θέλω ελιές. Θα του πω να φέρει ελιές.

Ωρεπούστημου!

Οι ελιές έχουν μονοακόρεστα. Τα μονοακόρεστα είναι καλά.

Αρχίδια. Στο στρατό είχαμε έναν μονάρχιδο επιλοχία. Μαλάκας ήτανε.

Τώρα που το λές… Κι εγώ, στα δεκαεννιά, είχα μία ακόρεστη γκόμενα. Φάκιν σέξμασίν. Σ’ ένα καλοκαίρι με έστειλε τρεις φορές στο νοσοκομείο με αφυδάτωση. Κόντεψε να με ξεκάνει.

Στα δεκαεννιά καλά είναι όμως.

Ναι, στα δεκαεννιά καλά είναι.

… Και τώρα, στα σαράντα, το γύρισες στις ελιές.

… Τι παπάρας!

——

Πέστου να φέρει κι άλλο ένα λαγκαβούλιν.

Ήπιες ήδη δύο. Δεν κάνει. Παστά-καπνιστά απαγορεύονται. Πιες καρντού

Απαγορεύονται για σένα που έχεις LDL 260. Εγώ είμαι μια χαρά –LDL 110- και θέλω λαγκαβούλιν.

Τουλάχιστον βάλε λίγο πάγο… Γκαρσόν!

Μην τολμήσεις…

——

Το πήρες το χάπι;

Ναι, εντάξει. Χτυπάμε καμιά τεκίλα, τι λες;

Σφηνάκι;

Ναι ρε ‘συ… Λεμόνι, αλάτι… Μπαμ και κάτω.

Πόση πίεση έχεις;

Δεκαπέντε η μεγάλη εννιά η μικρή.

… Και χοληστερίνη 299 και θες και τεκίλα με αλάτι; Άστο καλύτερα. Θα πάρω εγώ τεκίλα κι εσύ πάρε κανένα σφηνάκι καρπούζι που έχει και φυτικές ίνες… Τι με κοιτάς;

Έχεις αφήσει μια μονοακόρεστη ελιά στο πιάτο.

… Γκαρσόν!

——

Δώσε ένα πουράκι.

Πάρε.

Ωραία μυρίζει.

Μμ.

Παφ.

Παφ.

Φφφφφφ… Πήγα στον ουρολόγο. Κλείσαμε την Τετάρτη για ψηλάφηση.

Καλά, άστο τώρα… Τα λέμε αύριο… Φφφφφφ.

… Είναι ένας με κάτι χοντρά δάχτυλα σα λουκάνικα.

Εντάξει. Θα μου τα πεις αύριο.

… Μιλάμε για πολύ χοντρά δάχτυλα… Να φανταστείς ότι δε θυμάμαι το όνομα, θυμάμαι όμως τα δάχτυλα.

Παφ! Τον κοίταξες στα μάτια;

Όχι. Ή μάλλον ναι… Δηλαδή δε θυμάμαι… Θυμάμαι που κοιτούσα τα δάχτυλα. Κι αυτά κοιτούσαν εμένα.

Τέλος πάντων. Κόφτο τώρα. Ας τελειώσουμε το ποτό.

Παφ.

Παφ.

Φφφφφ…

Φφφφφ….

Σου έχω πει ποτέ για κείνη τη γκόμενα που είχα κάποτε και που ήθελε σώνει και καλά να μου βάζει δάχτυλο;

… Θα σκάσεις επιτέλους, να φχαριστηθούμε το πουράκι;

17 thoughts on “Blood brothers (sequel)

  1. Αν κάποιος έχει την ευγενή καλοσύνη να μου θυμίσει ποιανού είναι η «του διαβόλου» [σέρνεται το δίκτυο και δεν αντέχει ψαχούλεμα προς τα πίσω ποστ(ς)], θα έχω επιτέλους καταφέρει να σας ξεχωρίσω!

    Έξελεντ!!!!!!

    :-D

  2. mamma, του διαβόλου σίγουρα.
    Και τις υπόλοιπες ώρες, δικιά μου.

    selitsanos, δε θέλετε να περιμένετε, να σας πω πρώτα πώς ήταν;
    (είχε πολύ χοντρά δάχτυλα, σας λέω. Σαν μπαλονοζωάκια ήτανε! )

    masterpcm, Χόλυ σιτ!!!

  3. ρε σεις!!!!!!!!!
    έλεος πια!!!!!!!!!
    (ξέρω, δεν ακούγεται και πολύ ευγενικό, αλλά αυτό θα έλεγα αν σας είχα ζωντανούς μπροστά μου).

    ΥΓ. Γιατί θίγετε «οικεία κακά», μου λέτε;;;;;

    (από μέσα μου σας σούρνω κι άλλα καντήλια αλλά η ανατροφή μου δεν μου επιτρέπει να σας τα σύρω και απέξω):P

  4. Μμμμμ.Ωραίους φίλους έχετε!Μετά πήγατε και για βρώμικα;

    Μήπως είστε χοντρός;Μήπως έχετε κοιλίτσα;Μήπως έχετε σταματήσει το σεξ προ πολλού κι οι θερμίδες δεν καίγονται;
    (Μήπως κάνω πολλές ερωτήσεις η π******;)

    ΜΕ ULTREX ΛΟΥΣΤΗΚΑΤΕ;

  5. rosie, αυτή η «ανατροφή» με έφαγε κι εμένα…

    valisia, είμαστε εμείς για βρώμικα;
    Όσπρια και λάχανα.
    Άντε και καμιά χούφτα βρασμένο κριθάρι, στο τσακίρ κέφι.

    (στις υπόλοιπες ερωτήσεις δεν απαντάω. Είναι μόλις το δεύτερο σχόλιό σας στο byho και δε θα ήθελα να σας κομπλάρω. Άμα φτάσετε τα διακόσια, θα έχετε αποκτήσει αρκετά αντισώματα, οπότε το ξανασυζητάμε)

    καλό σ/κ σε όλους

  6. Πρέπει να σας σημάδεψε αυτός ο ουρολόγος πάντως.
    Σαν εκείνο το συμμαθητή σας που ξεκίναγε τις εκθέσεις με τη γνωστή φράση…

  7. Τελικά , … πλάκα πλάκα , οι Ουρολόγοι έχουν το …. σουξέ τους στον κόσμο των 40ρηδων …
    Λάθος ειδικότητα διάλεξα … Φτούούού !…

  8. theorema, τα πουράκια δεν μετράνε.
    Το τσιγάρο το κόψαμε μια Δευτέρα πριν από οκτώ χρόνια.

    spy, ακόμα δε με σημάδεψε.
    Το έχει βάλει σκοπό όμως…

    silia, σουξέ το λέτε εσείς αυτό; Εδώ μιλάμε για καθαρό ανόθευτο τρόμο!

Σχολιάστε

