οι ένοχοι (αλλαξο-ποστιές)

drinking

ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΔΗΛΩΣΗ- ΚΥΝΙΚΗ *ΟΜΟΛΟΓΙΑ

Εν γνώσει των συνεπειών της κατάπτυστης και ουδόλως πρωτότυπης πράξης μας, ομολογούμε εκούσια πως η πατρότητα του ποστ «Η Πόρτα» που αναρτήθηκε στο βλογ του Κ.Κ.Μοίρη κατοχυρώνεται-με DNA σφραγίδα- στον kopoloso και αντιστοίχως τη γονική επιμέλεια του ποστ «Τάιμ άουτ» στο βλογ Βlow your head off αναλαμβάνει πλήρως και ανεπιφύλακτα ο Κ.Κ.Μοίρης ως ο μόνος σπερματοδότης.

Οι λόγοι που μας οδήγησαν στην απελπισμένη αυτή κίνηση ήταν οι εξής:

Ζηλεύαμε θανατερά ο ένας τα διθυραμβικά σχόλια στο ποστ του άλλου και αποφασίσαμε να σκίσουμε για μια μέρα τη ζήλια στα δύο και να τη μοιραστούμε για να μας πέσει λιγότερο δύσπεπτη.

.

.

* και τώρα μπορείτε να μας ρίξετε στα σκυλιά

.

(η μέγιστη αθλιότητα ήταν που εμφανιστήκαμε και ως σχολιαστές στα δικά μας ποστ, το τελευταίο σκαλί πριν το χρυσό μετάλλιο του εξευτελισμού)

21 thoughts on “οι ένοχοι (αλλαξο-ποστιές)

  1. είναι της μοδός οι οροί της αλήθειας;; Κολλήσατε από την μπουμπούκα;; (τουλάχιστον πήρατε το κατι τι σας ή βάλατε κι από την τσέπη σας);;;;; :P

  2. @ rosie , μα για όνομα ! ήταν ποτέ δυνατόν τα παιδιά του kopoloso να μείνουν αναλφάβητα ακόμη κι αν δεν πέρναγαν ποτέ έστω και έξω απο σχολείο ; την έχετε δει τη βιβλιοθήκη του ανθρώπου ; μπροστά σ’ αυτήν, εκείνη της Αλεξάνδρειας μοιάζει σαν περίπτερο

    (εντάξει maitre ; το ‘σωσα; )

  3. κ.κ.μοίρης, και λίγα λες.

    rosie, δεν αντέχαμε άλλο. Με ή χωρίς μπουμπούκα, έπρεπε να το βγάλουμε από μέσα μας.

    κ.κ.μοίρης, στον εαυτό μου το είπα (έχω κατά-μπερδευτεί μ’ αυτή την ιστορία)

    σελιτσάνος, στημένο μου φαίνεται!

    κ.κ.μοίρης, ε… υπερέβαλες λιγάκι… (ειδικά εκεί που είπες: «ανθρώπου…»)

  4. Kρίμα :-(

    Παίξατε με την άγνοιά μας…. Εκμεταλλευτήκατε την εμπιστοσύνη μας… Καταπατήσατε τους όρκους πίστης σας…

    Και τώρα τι…?? Μας ζητάτε ωσάν καλοί χριστιανοί να σας συγχωρήσουμε…??? Τι λογική είναι αυτή…?? Αμαρτία εξομολογουμένη ουκ έτσι αμαρτία…????

    ΟΧΙ ΚΥΡΙΟΙ…!!!!! Απαιτώ να γονατίσετε και οι δύο μπροστά μου, και με δάκρυα στα μάτια να μου πείτε ότι για να σας συγχωρήσω θα γράφετε εναλλάξ για ένα μήνα στο δικό μου μπλογκ, χιχι ;-)

  5. spy, μια χαρά! Τα εμφώλευσα κι αυτά, πρωί πρωί, στα σχολεία τους.

    prozak, μα… δείξτε λίγο οίκτο! Εναλλάξ για ένα μήνα, ούτε στο δικό μου δε μπορώ να γράψω.

  6. K. kopoloso…

    ειλικρινά σας έχω δείξει ότι υπάρχει έστω και στοιχειώδης ύπαρξη οίκτου μέσα μου…??? αν ναι, τότε κάτι έχει παρανοηθεί ή παρεξηγηθεί…!!!!

    περιμένω την αντιπρόταση σας… μπορώ να παρακάμψω την περιοδικότητα, αρκεί να επιμηκύνουμε το χρονικό διάστημα…

    • οχι, αφήστε , θα τα εμφωλεύσω εγώ :

      masterpcm έγραψε

      9 Απρίλιος 2009 στις 11:22 π.μ. – Επεξεργασία

      Έχω αλλού καταθέσει την τοξικότητα του συνδυασμού σας.
      Καλά λίγο φιλότιμο δεν έχετε;
      Δεν σας παλεύουμε με τίποτα σαν μονάδες, κάνατε και όμιλο τώρα;

      Έλεος!!!

      Κάτι ο κ. ΚΚΜοίρης, κάτι ο κ. Kopoloso, καπάκι ο επίτιμος, τι περιμένετε να κάνουμε κι εμείς οι πτωχοί τω πνεύματι δηλαδή;

      Να το κλείσουμε να ησυχάσουμε.

      Δεν μπορώ να πώ βέβαια, ότι δεν θα μπορούσα και χωρίς εσάς. Μου έχετε γίνει φάρμακο. Λυπάμαι και σιχτιρίζω τον εαυτό μου που ξεβρακώνετε σε δημόσια θέα, με κίνδυνο προσβολής της δημοσίας αιδούς, (σιγά την προσβολή δηλαδή), αλλά σας επιτρέπω να κάνετε ξανά το ίδιο ατόπημα. (Τι μεγαλόψυχος Θεέ μου!)

      Παίρνω χεράκι και βγάζω ματάκι.

      Κύριοι αποτελείτε την ελίτ της ανάγνωσης μου και είμαι υποχρεωμένος να αποδεχτώ τα τερτίπια και τα παιχνίδια σας ως συνέπεια των επιλογών μου._

  7. Για πολύ λίγο, νόμισα πως είδα τον Matti Pellonpää να πίνει μπύρες με τον Πάνο Σόμπολο. Μα ήταν ένα παιχνίδι του μυαλού. :-D

  8. Τελικά χρειαζόταν και το άλλο κανάλι..

    Σας ευχαριστώ για την ευγενική προσκόμιση του κειμένου με αποτέλεσμα την εμφώλευση κ. ΚΚΜοίρη.

  9. prozak, τώρα με αγχώσατε για τα καλά. … Άκου, να παρακάμψουμε την περιοδικότητα, επιμηκύνοντας το χρονικό διάστημα! Γυναίκες…πφφφφ! (όπως θα έλεγε και ο φίλος μου)

    masterpcm, έχω μείνει άλαλος και κατακόκκινος από ντροπή! Δεν ξέρω τι να πω. Ελάτε για ποδηλατάδα μαζί μας. Ή και για καμιά βόλτα στο βουνό άμα θέλετε. :-)

    ., τουλάχιστον δεν τους είδατε πράσινους! :-D
    (… ή τους είδατε; )

Σχολιάστε

