ελληνικά

Oui?

Πώς την αποκάλεσες την Στέφι τις προάλλες;;

Την ποια;

Εκείνη τη γερμανίδα.

Μαστουρωμένη κωλογερμανίδα, je crois.

Καλά άκουσα λοιπόν! Με εκπλήσσεις γιαγιά. Κάποτε δεν έλεγες τέτοιες λέξεις.

Τι λέξεις;

Να τέτοιες όπως κώλος ας πούμε.

Δε λέω.

Λες.

Δε λέω.

Είπες κωλογερμανίδα

Alors?

Τι αλόρ; …ΚΩΛΟγερμανίδα: … ΚΩΩΩΛΟΟΟΟ!

Oh mon Dieu! Γιατί φωνάζεις παιδί μου; Θα νομίζουν ότι πουλάς κάτι!

[…]  Ε;

Οι περαστικοί παιδί μου… Θα σ’ ακούσουν να φωνάζεις αυτό που φωνάζεις και θα νομίσουν ότι διαλαλείς την πραμάτεια.

Ποια πραμάτεια;

Ξέρω ‘γω; Αυτή… της γερμανίδος υποθέτω.

Γιαγιά;

Oui?

Πες κώλος

Έλα τώρα… Σταμάτα…

Γιαγιά!

Τι ‘ναι;

Πες: κώλος.

Αaaaah… Alors! Μπιμπίκος, εντάξει; ΜΠΙ-ΜΠΙ-ΚΟΣ! Και τώρα φτάνει πια! Ça suffit!

Εντάξει μη φωνάζεις… Να σ’ ακούσει και κανένας περαστικός… Μέτρησες πίεση σήμερα;

… Pardon;

Πίεση! Μέτρησες σήμερα;

Αααχ… Μέτρησα, που να μη μετρούσα.

Πριν από το πρωινό τσιγάρο ή μετά;

Πριν αγόρι μου πριν.

Και;

Έντεκα η μεγάλη και οκτώ η μικρή!

[…] Ε, και τι το λες σα να πεθαίνεις; Μια χαρά είσαι!

Δεν είμαι παιδί μου. Θα πεθάνω.

Δεν πεθαίνεις εσύ. Είσαι απέθαντη.

Όχι παιδί μου, θα πεθάνω… Je suis malade …

Άντε πάλι…

Complètement malade…

Ρε γιαγιά…

… Comme quand ma mère sortait le soir….

ΓΙΑΓΙΑ…!

... Et qu’elle me laissait seul avec mon désespoir.

[…]

[…]

Γιαγιά;

Τι ‘ναι παιδί μου;

Τελείωσες;

Ναι παιδί μου.

Λύσε μου μια άλλη απορία.

Avec plaisir.

Τι σημαίνει μαστουρωμένη για σένα;

Για μένα προσωπικά;

Ναι για σένα. Πες το με δικά σου λόγια.

Μμμ, για να σκεφτώ… Σημαίνει κατ’ αρχάς όμορφηΑνέμελη και γελαστή… Χμμμ… Λίγο νωχελική ίσως ή ακόμη και γοητευτικά κουρασμένη κατά κάποιο τρόπο…  Αλλά πάντα λάγνα και ζωηρούλα… Α! Και οπωσδήποτε με ωραίο μπιμπίκο!

Δεν ήξερα ότι την είχες συμπαθήσει τόσο πολύ εκείνη τη γερμανίδα.

Ποια γερμανίδα, εγώ για μένα μιλάω.

Για σένα; Τι για σένα;

Εγώ είμαι μαστουρωμένη.

… Παρντόν;

Εγώ είμαι μαστουρωμένη.

Ποιος το λέει αυτό;

Όχι πάντως μόνον εγώ…

Για λέγε για λέγε….

Να, πριν από καμιά εικοσαριά μέρες ήρθε ο κυρ Στράτος… Ξέρεις για να δει την τρύπα…

Ναι, ναι….

Και, να…. Μιλούσαμε και μιλούσαμε και μιλούσαμε…

Ναι ναι…

… Εκεί μπροστά στην τρύπα….

Ναι…

… Και γελούσαμε και λέγαμε για τα παλιά…

Ναι ναι,  λέγε… Και;

Ε, και να… Στο τέλος ο κυρ Στράτος έγειρε το κεφάλι του και χαμογέλασε μισοκλείνοντας τα μάτια και με ρώτησε «Κυρά Στέλλα είσαι μαστουρωμένη;»

[…]

Παιδί μου;

[…]

Παιδί μου είσαι εκεί;

Ω μον Ντιε!

… Quoi;

Ω-MON-NTIE!

33 thoughts on “ελληνικά

  1. κκμ, νιώθω λίγο σαν μαλάκας. Έχω κόψει το τσιγάρο εδώ και οκτώ χρόνια και πίνω πια λιγότερο κι από προ-έφηβο σε καταστολή. Και μου ‘λαχε αυτή η ενενηντάχρονη γιαγιά να μην προλαβαίνω κάθε καλοκαίρι, να την προμηθεύω με τσιγάρα drugs και αλκοόλ!

    χνούδι, να και κάποιος που το καταδιασκεδάζει με τον πόνο μου…
    :-)

  2. Tα γαλλικά τα μιλάει έτσι άνετα κι όταν είναι νηφάλια ή μόνο υπό την επήρεια; (μισή ώρα έψαχνα στα λεξικά αυτήν τη λέξη – μη σκάσει μύτη ο Επίτιμος και τρέχουμε πάλι…)

  3. Να της χαρίσετε ένα σιντί με ψυχεδελικά κομμάτια. Να συνοδεύει τα εκάστοτε τριπ της με τη σωστή μουσική. Μιας και το κάνετε, κάντε το σωστά.
    Κι εφόσον τυγχάνει και γαλλομαθής, να της γράψετε και λίγο Κλώντ Φρανσουά, ίσα για το ξενέρωμα. Αυτό το παιδί κάνει κάτι σε ΟΛΕΣ τις γιαγιάδες, πιστέψτε με.
    Bon w/e.

  4. μωρέ μπας κι η γιαγιά σας ειναι η θεία η δικιά μου;;; Λέτε να είμαστε συγγενείς και να μη το ξέρουμε κιόλας;;

    (απ΄αυτήν έχω πάρει τα σουσούμια και ακόμα κι από τα πιο άσχημα εγώ βρίσκω τα καλά, απ’ αυτά πιάνομαι και προχωρώ ακάθεκτη).

    Αχ πόσο γουστάρω τους μεγάλους ανθρώπους που δεν έχουν παραιτηθεί και δεν έχουν βουλιάξει στη μαύρη κατάθλιψη..Ετσι θέλω να γίνω κι εγώ (όταν γεράσω) :P

  5. aerosol, μην το πείτε μπροστά της! Δε θεωρεί τον εαυτό της και τόσο παλιό!

    Κ.Κ.Μοίρης, μπα… Θα το είχα καταλάβει από τη γράμμωση.

    prozak, τα κόβει από μόνη της… Δεν αφήνει να την πάρουν από κάτω :-)

    spy, μα… πάντα νηφάλια είναι. Απλά αν τύχει και πιει μπύρα, πάνω από τα ένα με δύο ποτηράκια κρασί που συνηθίζει κάθε μεσημέρι τότε αρχίζει να παρεμβάλλει στις προτάσεις της και κάποιες -ακατανόητες σε μένα- φράσεις στα αραβικά.
    (Ποια λέξη; Την «μπιμπίκος»; )

    theorema, μόνο αυτό μας έλειπε! Ζει σε ένα χωριό διακοσίων γερόντων όπου το μόνο που ακούγεται το χειμώνα είναι η καμπάνα της εκκλησίας κι ο βοριάς. Έτσι και κάνει πως πετάει τίποτα Can στο …magnétophon της, όλοι οι διψασμένοι για πάρτυ υπέργηροι θα μαζευτούν στην αυλή της. Φαντάζεστε να κουβαλήσει κι ο καθένας απ’ αυτούς τα drugs του;
    Ανατριχιάζω και μόνο που το σκέφτομαι.
    Ώρα είναι να μας την μαζέψουν και για αποπλάνηση υπερηλίκων!

  6. σελιτσάνος, έχετε δίκιο και σας ευχαριστώ πολύ για την προσφορά σας, αλλά ξέρετε έχει μια εμμονή με τη Dalida… Μόνο να τη δείτε πως κάνει όταν ακούει το Bambino… Γυρίζει το μάτι της ανάποδα!

    rosie, η αλήθεια είναι ότι έχει καμιά δεκαριά ανιψιές αλλά είναι όλες στις ΗΠΑ. Μήπως είστε μία από αυτές;
    (ποια κατάθλιψη; ποιος γέρασε; )

    x-ray, όχι όχι… παρά τα χρόνια της -και τηρουμένων των αναλογιών- έχει ακόμη ωραίο μπιμπίκο. Είναι το φυσικό της…

    kleine wolke, μην το λέτε… Δεν είναι 100% αντικειμενική. Εγώ ξέρετε πόσες και πόσους έχω συναντήσει σε κατάσταση μαστούρας που, εντάξει… δεν είχαν και ΤΟΝ φοβερό μπιμπίκο!
    (έχει θάψει ήδη, δύο)

  7. Συνήθως φιστίκι.
    Τα μαλλιά πάντως (που δε με ρώτησες) είναι πιο εντυπωσιακά: Είναι μωβ κι έχουν μια άσπρη σκόνη σα ληγμένη λακ (αν υπήρχε).

    (πάει, πάει… Απ’ το ’88 κιόλας, πάνω στο άνθος της ηλικίας του)

  8. Μα τι ανθρωός είστε εσείς?… Αφήστε τον κόσμο να χαρεί! Αυτοί διψάνε για ζωή κι εσείς ντε και σώνει να τους ποτίζετε τσάι!…
    Δεν θα ήθελα με τίποτα να πέσω στα χέρια σας όταν θα φτάσω τα 80, κύριε kopoloso.
    Απαπα… Πρέπει να αρχίσω να γράφω εγχειρίδια σωστής συμπεριφοράς για τα εγγόνια μου. Σκέφτεστε να μου κάτσει κανένα σαν εσάς? Οιμέ!…
    (δώστε το σταφ στα ΚΑΠΙ, δώστε τη φούντα στο λαό!)

  9. τα συγχαρητηρια μου και στην γιαγια και στον εγγονο. ποιο ωραιο ορισμο της μαστουρας δεν εχω ξανακουσει!!! και ζω και στην ευφορη Πελοποννησο που οσο να’ναι απο μαστουρα ολο και κατι ξερουν!!!

  10. theorema, γιατί; κακό είναι το τσάι; καλύτερο είναι δηλαδή το sex μετά τα ενενήντα;

    island, ό,τι απορίες έχετε, μπορείτε να μου τις εκφράσετε κι εγώ σας υπόσχομαι να τις μεταβιβάσω. Για την εγκυρότητα των απαντήσεων όμως, καθώς και για την κοσμιότητά τους, δεν μπορώ να εγγυηθώ.

    sadcharlotte, Τι να σας πω, δε γνωρίζω πολλά πάνω στο θέμα… Θα ρωτήσω τη γιαγιά μου… Στο στρατό είχα γνωρίσει βέβαια κάτι πελοπονήσιους αλλά να σας πω την αλήθεια δεν είχα προσέξει τους μπιμπίκους τους… Εξάλλου, ξέρετε τώρα… μεταξύ ανδρών… εύκολα παρεξηγούνται οι προθέσεις, ειδικά όταν βρίσκονται πολλοί μαζί ξεβράκωτοι μέσα σε ομαδικά λουτρά.
    Στις γυναίκες πάλι -ως γνωστόν- παρατηρώ πρώτα τους αστραγάλους.

    nomad, είστε λασπολόγος. η γιαγιά μου δε θα φωτογραφιζόταν ποτέ χωρίς τον κατάλληλο -κατά προτίμηση επαγγελματικό- φωτισμό και το, αντίστοιχου επιπέδου, μακιγιάζ.
    Ποιες είναι οι κυρίες;

    σελιτσάνος, λέτε να εγκατέστησε ο παλιόγερος, καμιά κρυφή κάμερα στην τρύπα του τοίχου;

    μαύρα μεσάνυχτα, γελάσατε κι εσείς με τον πόνο μου;

    spy, αυτό είναι αναμφισβήτητα το γεγονός της χρονιάς!!!

Σχολιάστε

