Ω!

Μία, δύο, τρεις πρίζες!
Ω! … Και μια μπριζόλα!

20 thoughts on “Ω!

  1. Όταν βλέπουμε μια μπριζόλα
    κατα μέσο όρο βλέπουμε και 3 πρίζες να υποθέσω;

    με επηρρέασε πολύ το στατιστικό στοιχείο του προηγούμενου ποστ,τελικά.

  2. Ω! Όχι απαραίτητα. Στη συγκεκριμένη περίπτωση π.χ. είδα πράγματι τις τρεις πρίζες, αλλά τη μπριζόλα απλά τη φαντάστηκα.

  3. Μα τι κουταμάρες είναι αυτές!Η μπριζόλα δεν μπαίνει έτσι στην πρίζα!Θέλει μετασχηματιστή!

  4. αφήστε που το σωστό στην προκειμένη περίπτωση είναι μπρίζα και όχι πρίζα. Για να φαίνεται και η αιτία του συνειρμού.

    (σας αφήνω εδώ ένα πολύ και ένα ευχαριστώ. Ξέρετε εσείς. Μόνο που τα άφησα να ψήνονται στην σιωπή τους περισσότερο από όσο έπρεπε και άρπαξαν λίγο).
    :)

  5. deadend mind, μόνο μ’ αιφνιδίασε; Τα ύπατα μου έκοψε!
    (με αποκαλέσατε μασκαρά μόλις τώρα; )

    χνούδι, μπρίζα, πρίζα… δε βαριέστε… Μέχρι και ως «πριτζόλα» το έχω δει γραμμένο, και μάλιστα σε τιμοκατάλογο ταβέρνας.
    (χαίρομαι που τελικά αποφασίσατε να ξεκάνετε ολοκληρωτικά την πλάτη σας :-) )

    spy, μπα; και πάνω που έλεγα να φτιάξω αρνάκι στη γάστρα.

    x-ray, πού το βρήκατε; Εγώ ακόμα το ψάχνω.

    masterpcm, Ω! Εμείς οι δυο ήμασταν μάλλον στο ίδιο balle masqué!

    rosie, …»χαχαχα»;

  6. Μα γι’αυτό είναι οι πλάτες. Για να τις ξεκάνουμε και να ανταποδίδουν.
    (¨κι εγώ δύο είμαι» γράψατε κάπου και σκέφτομαι πως ευτυχώς υπάρχουν και αναλγητικά).

  7. χνούδι, πού θα πάει; θα έρθει και το καλοκαίρι (τότε που όλες οι πλάτες απλώνονται στον ήλιο…)
    (ο κκμ το είπε. εγώ απλά συμφώνησα)

    Μάικ, θενκ γιου Μάικ. Γιου αρ βέρυ κάιντ Μάικ!
    Ντου γιου λάικ γκρηκ mpitzoles του;

    ε, Ωχ, αυτό το είχα ξεχάσει.

    spy, ναι ρε Μάικ! Λίσεν του δε Spy.
    «Λιθάνθρακας rulez» ρε γαμώ φωτοβολταϊκά μου μέσα γαμώ.

    (thanks spy)

Σχολιάστε

