ιδέα

lettherebelight1

Δεν έχω ιδέα πόσα βατ είναι η λάμπα πάνω από το κεφάλι μου.

27 thoughts on “ιδέα

  1. masterpcm, καμία. απλά είμαι μανιοκαταθλιπτικός.

    σελιτσάνος, γιατί, ήταν κι εκείνος μανιοκαταθλιπτικός;

    theorema, ευτυχώς όχι ακόμα!
    καλώς ήρθατε :-)

    μαύρα μεσάνυχτα, είστε πολύ ευγενικός.

  2. theorema, :)

    mpampakis, Καθίστε εκεί που είστε (άκου θα ζητήσει refund). Ανεβαίνω στην καρέκλα που έβαλα πάνω στο γραφείο να δω. Δεν αντέχω άλλο αυτό το μυστήριο.
    (μισό…)
    .
    .
    .
    σελιτσάνος: OSRAM L58 W/10 Daylight

    κκμ, εντάξει, ήρθε.

    rosie, ξέρω ξέρω. θα προσέχω.

    deadend mind, όλες ίδιες είναι

  3. Μα καλά, μόνο OSRAM αγοράζετε εσείς;

    Κάτι σαν τα προϊόντα ACME που χρησιμοποιεί το κογιότ για να πιάσει το μπιπ-μπιπ μου μοιάζει…

  4. ε και;
    ας φροντιζε να μαθει κι αυτη τι ωραιος τυπος ειναι αυτος πανω απο το δικο της κεφαλι. μαλλον ας φωτιζε να μαθει κι αυτη :)

    (υποθετω οτι καθεστε κεφαλι- κεφαλι)

  5. σελιτσάνος, δε φταίει η οθόνη σας. Το γραφείο μου είναι αποθηκευμένο σε low resolution. (μόνο για τη μόστρα φρόντισε ο εργοδότης)

    kostis_b, Ω! αυτά είναι τα νέα μοντέλα! Στείλτε κανένα προσπέκτ!

    mpampakis, :-) αντίσταση στο καρτέλ της siemens κάνουμε.

    κκμ, mpampakis: douze points!

    ε, Στην πραγματικότητα ξέρετε, η σχέση μας είναι γεμάτη εντάσεις. Εγώ την κατηγορώ ότι δεν έχει πια τη «φλόγα» που είχε πριν από δέκα χρόνια όταν πρωτοσυναντηθήκαμε κι εκείνη με κατηγορεί ότι την περιφρονώ κι ότι τελευταία γλυκοκοιτάζω συνεχώς τη νεαρή NEOLUX 36W του διαδρόμου.
    (τα πρώτα χρόνια ήμασταν συνεχώς κεφάλι-κεφάλι. Τώρα πια μόνο πόδι-πόδι, κι αυτό αν…)

  6. τι σημαίνει άραγε όταν μπερδεύεις τα βολτ με τα βατ;;;;

    (έχω μερικές πρόχειρες απαντήσεις, αλλά καμιά τους δεν μου ακούγεται καθησυχαστική..)….

  7. Τουλάχιστον έχετε ιδέα πόσες βίδες έχει;
    Είναι μια αρχή κι αυτό.

    @ rosie:
    Δύο πράγματα μπορεί να σημαίνει:
    Ή ερωτευμένος είσαι ή γυναίκα (την μίξη των δύο δεν την έχω δοκιμάσει αυτοπροσώπως ομολογουμένως…)

  8. rosie, σημαίνει πως τα 50 πουκάμισα είναι πολύ κοντά στο να γίνουν στάχτη!

    spy, δεν έχει βίδες. μόνο κάτι μικρά κερατάκια…

  9. nomad, έχουμε όμως λάμπες. Κάτι είναι κι αυτό!

    deadend mind, ευτυχώς τις ξεχνάει αναμμένες!

    kleine wolke, Δε μπορώ να το κάνω αυτό στη δικιά μου. Μόλις χθες γιορτάσαμε τα δέκατα γενέθλιά της!

Σχολιάστε

