love is in the air

.

Μπαμπά, εγώ θα παντρευτώ την Αλεξία.

Ποια είναι πάλι αυτή;

Ένα κοριτσάκι στον Παιδικό.
.

………………
.

Μπαμπά;

Ναι;

Την ξέρεις την Αλεξία;

Όχι, δεν μου την έδειξες καμιά φορά. Είναι όμορφη;

… Έχει πολύ όμορφα μαλλιά.

Ναι; Τι χρώμα είναι τα μαλλιά της;

Καφέ.

Κοντά ή μακριά;

Κοντά. Είναι σγουρά!

Αα! Και τα μάτια της; Τι χρώμα είναι;

Μπλε και πράσινα και λίγο μωβ. Και γύρω γύρω είναι άσπρα. Είναι πολύ καλό παιδί ξέρεις.
.

………………
.

Φιστίκι…;

Ναι;

Το ξέρει η Αλεξία ότι θα την παντρευτείς;

Ναι, της το είπα.

Μπράβο. Και τι σου είπε;

Δεν είπε τίποτα.

Tίποτα;

… Δεν ήταν εκεί όταν το είπα.
.

………………
.

Η Ραφαέλα πάντως μου είπε: «χέστηκα!».

Η Ραφαέλα που ήταν;

Εκεί.

Ε, δίκιο είχε.
.

………………
.

Μπαμπά;

Ναι;

Την αγαπάω την Αλεξία.

Θα της το πεις ότι την αγαπάς;

Της το είπα.

Και; … Ήταν εκεί;

Ναι.

Και τι σου είπε;

«Ευχαριστώ».

23 thoughts on “love is in the air

  1. Σοφία:Δεν τον αγαπάω πια τον Αλέξανδρο – μου πέρασε
    Μαρία: Γιατί σου έκανε κάτι;
    Σοφία:Είδα το πουλί του στην τουαλέτα – πολύ τσαλακωμένο ήτανε και δε νομίζω ότι μπορεί να ισιώσει ποτέ..
    Μαρία : Α!!Τι λες τώρα ! Μήπως έχεις δει ποτέ το πουλί του Αργύρη;
    Σοφία: Βέβαια..στην εκδρομή που σταμάτησε για κατούρημα – το είχε ξεδιπλώσει.
    Μαρία: Εγώ από την κλειδαρότρυπα μόνο κώλο βλέπω ρε συ…
    Διάλογος πρωινός 7.20 πρωί με την οδοντόβουρτσα στο στόμα – ένα φιλί στο φιστίκι σας παρακαλώ ,κέρασμα από μας.

  2. Αχ, τι παιδί το παιδί σας! Να μου τον φιλήσετε γλυκά στα βλέφαρα.

    υγ. η Ραφαέλα δεν είναι πολύ κυνική για την ηλικία της;

  3. πάνγλυκο.. :))

    mamma παιζει να ζήλευε η Ραφαέλα γιατί εκείνη μπορεί να θελει να παντρευτεί το φυστικάκι και γι’ αυτο να το είπε ;)

    :)

  4. φιστίκι ?

    ναι

    θ’ αφήσεις το μπαμπά και τη μαμά να βγουν έξω αύριο ?

    να πάνε πού ?

    ξέρω γώ ? για ένα ποτό , ίσως

    με ποιόν ?

    με μας , ίσως

    τσούκου

    φιστίκι μην είσαι σκληρός

    τσούκου είπα, έχεις να βγάλεις φράουλες στο σπίτι σου μισό χρόνο

    φακ

    και βρίζεις κιόλας

    φακ φακ φακ

    είσαι κακός άνθρωπος, θα τον χαλάσεις το μπαμπά μου εσύ

  5. Ψιτ, φυστίκι.

    Τι;

    Αυτός ο κύριος που ήρθε προηγουμένως…

    Ναι;

    Που έβριζε ντε…

    Ναι;

    Ε, δεν είναι κακός.

    Το ξέρω, έτσι του το ‘πα για να τρομάξει.

    Α… δηλαδ…

    Χαλασμένος είναι…

    … ??? …

  6. anna3, ακόμη τριγυρνάτε ελεύθερη εσείς; πότε θα γίνετε 4;
    :-)

    mamma, η Ραφαέλα είναι η «πρώην». Δε φταίει το κορίτσι. Για ελάτε στη θέση της.

    butterfly, καλημέρα και σε σας (και καλό σ/κ)

    deadend mind, πετύχατε διάνα :-) (καλώς ήρθατε)

    κκμ, ότι θα τους αφήσει, θα τους αφήσει… Το θέμα όμως είναι ότι θα το κάνει τριακόσια χλμ μακριά από το σπίτι. Υπάρχει περίπτωση λες τα δικά σας φιστίκια να σας επιτρέψουν ν’ απομακρυνθείτε τόσο για ένα σαββατόβραδο;
    (Θ’ αξίζει το κόπο)

    spy, (γι’ αυτό μου ζητάει όλη την ώρα σταυροκατσάβιδο το φιστίκι;;;; )

  7. Βρε παιδιά, εμένα μου λέει οτι αγαπαει τη Νικολετα. Που είναι καλό παιδί και γελάει και δεν μας εχει μαλώσει, αντίθετα απο την Κατερίνα που μας τσίμπησε.

    Ο δισταγμός μου είναι ότι πρόκειται για την κόρη μου.

    :-)))))

  8. Αχ τι πληγές ξύνετε!:Σκεφτείτε,με δεδομένο ότι ο μπαμπάς του φυστικιού είναι η φυστικιά,τι λάθος έκανα όταν,από πηγαία και άδολη τρυφερότητα,απεκάλεσα τη μικρή μου κόρη «συκαλάκι» μου,παρουσία των συμμαθητών της.Όλο το δημοτικό,τώρα,με κοιτά με μισό μάτι!(Πίκρα!).

  9. «Να του πεις εκείνου που έγραψε τη φάλαινα, ότι είναι όμορφος άνθρωπος».

    Να πω σε εκείνον που έγραψε τη φάλαινα ότι είναι όμορφος άνθρωπος.

    υγ. Δεν θα βγάλω άχνα για τα κόκκαλα των απέθαντων που τα μασάτε λες και είναι τσίχλες, υπόσχομαι!

  10. Να υποθέσω πως το παιδί σας έχει πάρει από σας??? τυχερή πάνυως αλεξία, γόησσα από μικρή!! Μην ξεχάσετε να κάνετε παζάρι για την προίκα, είμαστε εν μέσω οικονομικής κρίσης άλλωστε!!

  11. Και τελικά,ο έρωτας δεν είναι τυφλός,πολύχρωμος είναι αν κρίνω από τα μάτια της Αλεξίας.
    Τι πάνγλυκο παιδάκι έχετε!
    Καλησπέρα! καλή υπόλοιπη Κυριακή ;)

  12. κκμ, ποιο βράσιμο; Απ’ την κατάψυξη επιστρέψαμε!
    (η απομάκρυνση -γενικώς- βλάπτει σοβαρά την υγεία)

    nomad, μην τις πιστεύετε τις πιτσιρίκες… Σίγουρα κρατάει κρυφό χαρτί. Με κάτι τέτοια μας παραμύθιαζε και δικιά μας η μεγάλη, μέχρι που καταλάβαμε ότι τα είχε κάνει ήδη πλακάκια, πίσω από την πλάτη μας, με τον Κυριάκο, έναν τετράχρονο -τότε- κοκκινοτρίχη που το τσουτσούνι του ήταν -σύμφωνα με την ίδια- «… σα μπρέτζελ»!
    Άντε βγάλτε άκρη τώρα…

    vermilion, δεν την έχω δει ακόμα τη λεγάμενη οπότε δεν μπορώ να πω με σιγουριά. Έχω κάποιες επιφυλάξεις γιατί μέχρι τώρα του την έπεφταν μόνο ξανθιές με ίσια ή και ελαφρώς σπαστά μαλλιά…

    σελιτσάνος, Κολοσσιαίο ατόπημα!
    …Ας λέγατε τουλάχιστον «φραγκοσυκαλάκι μου»!

    χνούδι, να της πείτε ότι είναι τυχερή που έχει μια μαμά με τόση -μα τόση- κατανόηση. :-)

  13. laxanaki, καλά το υποθέτετε. Κι αυτός -σαν κι εμένα- τα κορίτσια μόνο στα μάτια τα κοιτάζει!

    aerosol, και τώρα, αφού περάσουμε και το σκόπελο της επόμενης αγωνιστικής (σημ.: Αλεξία vs Χασάν), πάμε βουρ για το πρωτάθλημα.

    kleine wolke, μη σας ξεγελάνε τα γλυκόλογά του. Πρόκειται για μεγάλο μαλαγάνα!
    (καλή εβδομάδα)

    island, στην …πρόγιαγιά του! :-D

    anna3, σωστοί…

Σχολιάστε

