ανδροειδές

Στο δρόμο που έρεε, καιγόταν και πίσω στην υφή της γυρνούσε, καθαρή, πλαστική.

Θολά αλλά έβλεπε.

Το πρωί στο βρακί της βρήκε ένα αληθινό σαλιγκάρι. Μάζεψε κομμάτια ήλιου από τους τοίχους, τα σεντόνια, την κοιλιά της κι έφτιαξε ένα αντίγραφο του εαυτού της και το άφησε να αιωρείται σα λάμπα στο κέντρο του δωματίου, πάνω από το κρεβάτι.

Ξάπλωσε ανάσκελα κι έβαλε το μικρό μαλάκιο να της γλύφει το μάτι και άκουγε τα φορτηγά έξω να μουγκρίζουν στη στροφή, όταν τον ένιωσε να γλιστράει δίπλα της και να τρίβει το λιπαρό του δέρμα στην καλογυαλισμένη της επιφάνεια.

Γύρισε νωχελικά προς το μέρος του και ο ήλιος που έμπαινε από το παράθυρο της ζέστανε την πλάτη.

Είπε:

Γλύψε με -και θα γίνω μουνί.

.

.

——–

(φωτό: Mario A., Ma poupée japonaise)

18 thoughts on “ανδροειδές

  1. Ζητώ ταπεινά συγνώμη για την χυδαιότητά μου και την έλλειψη παιδείας μου-ήδη νοιώθω το κουβάρι των ενοχών,πεταμένο στην είσοδο τυχαίου ξενοδοχείου και ευρεθέν υπό τυχαρπάστου κλητήρος,να με πνϊγει)αλλά διαβάζοντάς το,πηγαία ανεδύθη η ερώτησις:Τι θέλει να πει ο ποιητής;Δεν ξέρω κάν αν το αίσθημα αηδίας,που έννιωσα όταν το μικρό μαλάκιο της έγλειφε το μάτι,ήταν το σωστό.Θα επανέλθω με τον moderator μου,για να διατυπώσετε τις παρατηρήσεις σας περί της προόδου μου.

  2. @ Σελιτσάνος: Σωστό ήταν αγαπητέ το αίσθημά σας. Η πρόοδός σας είναι δεδομένη και ελπιδοφόρος. Εύγε νέε μου!

    (υ.γ. Τίποτα δεν κατάλαβα κι εγώ…)

  3. Μαιτρ, ξεπεράσατε τον εαυτό σας. Που θα πάτε τώρα;

    (Το άρθρο του τελευταίου ήλιου μας μπέρδεψε όλους. Παρακαλώ να το διορθώσετε ή να δώσετε εξηγήσεις.)

  4. σελιτσάνος, μπορώ μόνο να σας διαβεβαιώσω ότι μαζί με εσάς αναρωτιέμαι κι εγώ.
    Μόνο που το κουβάρι των ενοχών που πνίγει εμένα, έχει να κάνει με την ολοκληρωτική απουσία ενοχής όταν ξαμολάω τέτοιου είδους αδέσποτες ακαταληψίες. Σας ζητώ συγγνώμη αν σας μπέρδεψα. Προς θεού, δεν απαιτείται η κατανόηση του κειμένου.
    Πρόσθεσα και μια νέα κατηγορία – τα «ακατάληπτα» – κι από ‘δω και μπρος τέτοιου είδους λογοδιάρροιες θα κατατάσσονται αυτομάτως εκεί.
    Σας ευχαριστώ όμως για το σχόλιό σας.

    spy, εσάς τι να σας πω τώρα;
    Σαλιγκάρια τρώτε;
    :-)

    ., μα τα χίλια σαλιγκάρια, δεν έχω ιδέα. Όσο περνάει ο καιρός τόσο και καταβαραθρωνόμαστε εδώ μέσα.
    Θα τη βγάλουμε μέχρι τα Χριστούγεννα άραγε;
    (το διόρθωσα, θενκς :-) )

    aerosol, χα! μου θυμίσατε τη δασκάλα μου στην πρώτη δημοτικού, όταν ελέγχοντας μια μέρα τα τετράδια, σημείωσε σε κάποιο από τα δικά μου, με μεγάλα κόκκινα γράμματα τη λέξη «Εύγε». Σοκαρισμένος, όλη την υπόλοιπη μέρα στο σχολείο μυξόκλαιγα και όταν πια πήγα στο σπίτι ξέσπασα σε ασυγκράτητα κλάματα, βέβαιος ότι για κάποιο ανεξήγητο λόγο η δασκάλα είχε αποφασίσει να με διώξει από το σχολείο προστάζοντάς με «Εύγε», δηλαδή κάτι σαν «βγες», «ουστ», «δρόμο» κτλ.
    Ευχαριστώ :-)

    κκμ, αν δεν ήσουν εσύ, τότε θα φταίει η παρέλαση.

  5. vloutis, ειλικρινά σας μιλάω -δεν έχω ιδέα.
    Καλώς ήρθατε

    dimitris-r, εσύ παιδί μου θα πάρεις άριστα στο μάθημα της βιολογίας-ανατομίας (στο οποίο -όπως όλοι γνωρίζουμε- έχεις έτσι κι αλλιώς έφεση) :-)

    σελιτσάνος, το μάτι είναι παρακάτω

    (στο τέλος θα σηκωθεί ο Bataille και θα μας πάρει στο κυνήγι μου φαίνεται)

  6. Μετά το

    «Γλύψε με -και θα γίνω μουνί.»

    δεν μπορώ να καταλάβω τί περισσότερο θέλατε να καταλάβετε (οι δυσφορούντες)

    Έχω κι εγώ μια φωτοσυνεισφορά (χωρίς σαλιγκάρι)

    cheers

    @kopoloso Ο πατέρας του Bataille ήταν τυφλός

  7. Τα κείμενα που αγαπώ πολύ, είναι αυτά που παρά το ότι δεν χρειάζονται καμία συζήτηση που να τα αφορά, δεν χρειάζονται την προσθήκη καμίας άλλης λέξης, δεν χρειάζονται αναλύσεις και κυρίως δεν χρειάζονται επαίνους, αξίζουν όλα τα παραπάνω. Και αυτό είναι ένα τέτοιο.

  8. wunbad, η παρέμβασή σας λυτρωτική.
    (για τον Bataille τον γηραιότερο δεν είχα ιδέα)

    silia, κι όμως. Δε θέλω να σας τρομάξω, αλλά όσοι με γνωρίζουν παιδιόθεν, μάλλον περί του αντιθέτου θα επιχειρηματολογούσαν. :-)

    χνούδι, ακόμα και το ανδροειδές κοκκίνησε!
    Με σκλαβώσατε για τα καλά!

Σχολιάστε

