κυνική τεχνολογία

24 thoughts on “κυνική τεχνολογία

  1. Μα που τον είδατε τον κυνισμό;Απλώς μία απο τις υπηρεσίες που προσφέρει η εταιρία κινητής τηλεφωνίας είναι και η αυτοανάλυση.Διαβάστε επιτέλους τα ψιλά γράμματα!Πληρώνετε γι αυτό!(Τστστσ!).

  2. σελιτσάνος, εκεί -στα ψιλά γράμματα- την πατάω πάντα.
    Μη νομίζετε πάντως ότι και η σταθερή τηλεφωνία υπολείπεται πια σε παρόμοιες -ενδοσκοπικού τύπου- υπηρεσίες.

    spy, μαύρο-άσπρο μόνο: yes – no. ξεκάθαρα πράγματα.

    . , έχει καλή μπαταρία. έστω και μισοφορτισμένο μπορεί να κρατήσει μέχρι και πέντε μέρες!

    κκμ, νέος αλλά με αρχαίο κινητό. πού να τις βρω τόσες θέσεις στη μνήμη;

    athanasia, ναι, αλλά δεν υπάρχει διαθέσιμη μνήμη λέμε! :-)

  3. Τρεις ώρες το χαζεύω το ποστ ψάχνοντας να βρω κάτι εξυπνο να πω κι εγω. Τελικά συνειδητοποίησα πως είμαι τρίβλακας.

  4. nomad, α, που να δείτε κι εμένα… μπορώ να κάθομαι απέναντι από ένα κειμενάκι δυο σειρών και να το χαζεύω επί ώρες, χωρίς να μου ‘ρχεται τίποτα να πω. Στην αρχή αγχωνόμουν (χρονοχρέωση βλέπετε), τώρα πια έχω αποδεχθεί αυτή μου την αδυναμία και με τη βοήθεια της τεχνολογίας (adsl) το αντιμετωπίζω πιο εποικοδομητικά: σκαλίζοντας επί τουλάχιστον πέντε λεπτά τη μύτη μου πριν από κάθε απάντηση. Η πρακτική αυτή, αφενός μεν με κάνει να αισθάνομαι πιο βλάκας κι από τρίβλακα (σχεδόν πανίβλακας, θα τολμούσα να πω) συναίσθημα -πάραυτα- λίαν απελευθερωτικό, αφετέρου δε εξισώνει το μπλόγκιν με τις πρακτικές των αρχαίων αφρικανών μάγων-γιατρών οι οποίοι ως γνωστόν, προκειμένου ν’ απαντήσουν σ’ οποιαδήποτε ερώτηση τους τίθεται, είθισται πρώτα να να ρίχνουν «τα κόκκαλα», αφού προηγουμένως έχουν πιει μονοκοπανιά μίνιμουμ τρία λίτρα αίμα φρεσκοσφαγμένου κόκορα.
    Βλέπετε λοιπόν; Εσείς είστε ακόμα σε σχετικά καλή κατάσταση.

    κκμ, εγώ σας το ‘πα: η λύση είναι τα κόκαλα.

    fuzzyburlesque, καλημέρα σας :-)

  5. Καλέσατε τον προσωπικό τηλεφωνητή του συνδρομητή:»Σύμπαν».Παρακαλώ μετά τον χαρακτηριστικό ήχο αφείστε το μήνυμά σας.Τουτ.

  6. Α! Το βρήκα! Είναι παρα πολύ έξυπνο αυτό που θα πω. Χάρηκα τόσο πολύ που το βρήκα (εκανα βέβαια 1,5 μέρα, αλλαξα τη σύνδεση σε ογκοχρέωση, έφαγα ριζότο με γαρίδες, ήπια 2 μπύρες, 3 καφέδες, κοιμισα τα παιδια, ξύπνησαν παλι, εβαλα αντικουνουπικα γιατι μας σκίσανε χτες το βραδυ σμήνη αιμοβόρων ΑΤΙΑ, να θυμηθώ να παρω 2 ανεμιστηράκια, αυριο θαρθουν να μου βαλουν αρκουδισιο στο σαλόνι, ήρθα στη δουλεια, δουλεψα, φεύγω σε λίγο, εξυσα τη μυτη μου, αλλα εκανα λαθος και ηταν αλληνης, τι κρίμα επρεπε να ξύσω τον κωλο μου, αλλα τελικά το βρήκα) που απο την πολλή χαρά μου λεω να κατσω να το κοιτάξω λίγο ακόμα.

    Ευχαριστώ.

  7. και η γκαντεμιά είναι να κλείσει εκείνη τη στιγμή…

    ενα πιο Interactive κινητό μπορείτε να φανταστείτε τι θα απαντούσε στη διαγραφή ε?? χαχαχαχαχα

  8. nomad, παρακαλώ. Αξίζει πάντως να σας περιμένει κανείς, αρκεί να μην αρχίσετε στα καλά καθούμενα να ξύνεστε στους κώλους των άλλων!

    laxanaki, δεν έχω ιδέα. Θα μου πετούσε κανένα βάζο λέτε;

  9. οχι δεν θα πέταγε βάζο!!! Θα έλεγε «όχι γιαννη μη με διαγράψεις γιάννη, που έφαγα τα καλύτερα χρόνια της ζωής μου» και τα γνωστά χιχιχιιχι

Σχολιάστε

