γκρίχισε τελεκομμουνικατσιόνσγκεζέλσαφτ jpg

114 thoughts on “γκρίχισε τελεκομμουνικατσιόνσγκεζέλσαφτ jpg

  1. «έλα A καλημέρα , δώσε μου τον άλλον»

    «εφέντη’μ» (απορία)

    «έλα ρε Α, κόψε το δούλεμα, τον θέλω επειγόντως»

    «εφέντη’μ» (απορία-αγανάκτηση-απόγνωση)

    «καλά ρε, Βουδαπέστη θα πας, στα τούρκικα κάνεις εξάσκηση; »

    «άει σικτίρ ορντάν μπε» (οργή)

    τσουκ (τσουκ)

    δηλαδή ρε μάστορα καλύτερα είναι έτσι ; τουλάχιστον θα ακούς ένα μακρόσυρτο «jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa» όταν παίρνεις λάθος νούμερο, χορτάσαμε απο «άει σικτίρ ορντάν» πια……

  2. κκμ, ένα τραγουδιστό «jaaaaaa» είναι καλό. Ένα τρυφερό «hallo» (υπό αυστηρά σεξουαλικές προϋποθέσεις) καλύτερο… Τι γίνεται όμως όταν σου την μπει με κανένα: Wer spricht am Apparat bitte? … ;

    Nina c, ντάνκεσεν τσούκερχεν!

  3. Επίσης, έβαλα στο babel fish την εξής πρόταση του ΚΚΜ

    Lass den bloedsinn , wie lange muss ich noch nackt auf dich warten ?

    ΚΑΙ ΕΦΡΙΞΑ!!!!!!!!!!!!!!!!!

    (αν και, μεταξύ μας, το είχα υποψιαστεί… τόση φιλία, πια, μεταξύ ανδρών…)

  4. Ελα βρε Μαρία και σ’ έψαχνα!Όλο μπαίνουν στη γραμμή κάτι περίεργοι και λένε κάτι»χλάφτεν-χλούφτεν» , μέχρι και «αι-σιχτίρ» μου είπανε!!!Τέλος πάντων,τι να περιμένεις τώρα απ’ τον ΟΤΕ.Ήθελα απλώς να σου πω να μην ξεχάσεις να κλείσεις τον θερμοσίφωνα.

  5. Δε μιλάει σε σένα ρε! Δεν τον βλέπεις, έχει πάθει σοκ… Τη γυναίκα του φωνάζει… τη μάνα του… το ψυγείο του… Σου μοιάζουν εσένα γι’ αριθμοί αυτά που ψιθυρίζει; Εμένα πιο πολύ σα κλανιές μου ακούγονται.

  6. Δεν είμαστε καλά… Δεν την κοπανάμε πριν εμφανιστεί καμιά βουκόλα γερμανιδάρα απ’ την κουζίνα και μας κάνει τα τρία δύο;

  7. σελιτσάνος, καλώς ορίσατε. Η παρουσία σας (όπως βλέπετε) εκτόξευσε τον αριθμό των σχολίων σε πρωτόγνωρα για τα δεδομένα του blog ύψη. Μείνετε!

  8. καλημέρα – καλημέρα αλλά μη το ξανακάνεις αυτό…ήταν δυό παλαβοί που μπαίναν στη γραμμή την ίδια ώρα που ερωτοτροπούσε (!) ένα ζευγάρι και δεν πρόλαβα να ακούσω τίποτε για να φτιαχτώ

  9. ΚΚΜ, τα άκουσα όλα εγώ. Τα έχω μαγνητοφωνήσει κιόλας, να τα γράψω σ’ ένα σιντάκι και να σας τα πέψω;
    ==========

    Αν φτιάχνεστε ακούγοντας γερμανικά, έχετε ΣΟΒΑΡΟ πρόβλημα φίλε μου. Μήπως να σας ψιθύριζα κάτι σε γαλλικούλια που, όπως και να το κάνεις, είναι πιο κ@υλωτικ@;

  10. Αχ, μου άρεσε αυτή η φιλοσοφική συζήτηση.

    (Μαρία, τα γερμανικά είναι όμως πιο…αγριοχουφτεν. Ιδιο να σου λεει ο αλλος κιελ κουλ κι ίδιο χουφτεν κολαρουμ; )

    (Καπως ετσι τελος παντως, εγω είμαι των σανσκριτικών δεν τα ξερω αυτα τα βαρβαρα)

Σχολιάστε

