συζυγικό

Τι ώρα είναι;

Δώδεκα και μισή.

Θες να στον μπήξω;

Τώρα το θυμήθηκες;

Τώρα ευκαιρώ.

Μπα;

Τι «μπα»; Δώσ’ το τηλεκοντρόλ.

Γιατί;

Για ν’ αλλάξω κανάλι!

Γιατί ν’ αλλάξεις;

Γιατί σ’ αυτό που έχεις κολλήσει μόνο παπαριές λέει.

Ε, και; Μ’ αρέσουν εμένα οι παπαριές.

Μπα;

Τι «μπα»;

… Θες ένα παπάρι;

Δεν μπορώ τώρα. Νυστάζω.

Δε θες να στον μπήξω δηλαδή;

Όχι τώρα.

Όχι τώρα; Και πότε δηλαδή; Αργότερα; Γύρω στις τρεις;

Μμμ;

Κοιμάσαι;

Όχι ακόμα.

…Αγάπη;

Μμμ;

Δώσ’ το τηλεκοντρόλ.

Όχι.

Δωσ’ το τηλεκοντρόλ σου λέω! Σου μιλάει ο Άντρας!

Σκατά στα μούτρα σου.

… Αυτό που κάνεις δεν είναι σωστό.

Ποιο δηλαδή;

Να με ευνουχίζεις μ’ αυτό τον τρόπο.

Σιγά μην ευνουχίζεσαι εσύ…

Γιατί το λες αυτό; Αγοράκι είμαι. Δικαιούμαι να έχω κι εγώ ένα τηλεκοντρόλ.

[ Κλείνει την τηλεόραση. Ανακάθεται στον καναπέ της. ]

Πάμε να ξαπλώσουμε;

Όχι.

… Τι «όχι»; … Θύμωσες τώρα;

Όχι.

«Όχι»… τι; «Όχι, δεν θα ξαπλώσω» ή «όχι, δεν θύμωσα»;

Όχι δεν θύμωσα.

Τότε τι κατέβασες τα μούτρα;

Δεν τα κατέβασα. Αυτοσυγκεντρώνομαι.

Για να τηλεμεταφερθείς στο κρεβάτι;

Για να κλάσω.

Άει σιχτίρ ρε παπάρα!

[ σηκώνεται και κάνει αέρα κουνώντας δυο τεράστια μαξιλάρια. Κατευθύνεται προς την μπαλκονόπορτα ]

Τι πας να κάνεις;

Θ’ ανοίξω ν’ αεριστεί το σαλόνι. Αυτό θα κάνω.

Τρελάθηκες; Θα παγώσουμε.

Να παγώσουμε.

Θα μου πέσει το τσουτσούνι.

Ε, πιάσ’ το τηλεκοντρόλ να σου ξανασηκωθεί.

[ Λίγο αργότερα ξαπλωμένοι στο κρεβάτι. ]

Έκλεισες την μπαλκονόπορτα;

Ναι.

Κλείδωσες την εξώπορτα;

Ναι.

… Καλό μου…;

Τι;

Μην ξεχάσεις να κλείσεις την μπαλκονόπορτα και …

… και να κλειδώσω την εξώπορτα;

Ναι!

Τι παπάρας που είσαι!

Θες να στον μπήξω;

Παρ’ το χέρι σου από ‘κει. Σκέπασες τα παιδιά;

Όχι. Θες να στον μπήξω;

Πήγαινε να σκεπάσεις τα παιδιά και βλέπουμε.

[ οκτώ δευτερόλεπτα αργότερα χώνεται πάλι κάτω απ’ το πάπλωμα ]

ΟΚ τα σκέπασα.

Μμμ…

Αγάπη;

Μμμμ….;

Κοιμάσαι;

Σχεδόν. Θα γυρίσεις ή να γυρίσω;

Ε;

Θα γυρίσεις ή να γυρίσω, λέω.

… Ρε χαρά μου…

… Τι;

Άμα γυρίσω εγώ… πώς στο διάολο θα σου τον μπήξω;

Ε, τι… δεν μπορείς;

Φυσικά και δεν μπορώ. Ποιος είμαι, ο Τιραμόλα;

Ε, καλά δεν πειράζει. Κοιμήσου τότε.

Δε θέλω να κοιμηθώ.

Και τι θες;

Να στον μπήξω.

Πότε;

Σήμερα… Τώρα… ΕΔΩ και τώρα!

Έλα μωρέ τώρα… αφού κι αύριο εδώ θα ‘μαστε… ζζζζζ…

Αγάπη…;

….ζζζζζζζζζ…

… Χαρά μου;

…ζζζζζζ…

[φτουγαμώτοprisonbreakμουμέσαγαμώ… τι θέλω και ρωτάω;]

56 thoughts on “συζυγικό

  1. Θες να στον μπήξω;
    θ ε ς ν α σ τ ο ν μ π ή ξ ω;
    ΘΕΣ ΝΑ ΣΤΟΝ ΜΠΗΞΩ;
    Θ Ε Σ Ν Α Σ Τ Ο Ν Μ Π Η ΞΩ;;;;;;;;;;

    ΚΑΙ ΠΕΡΙΜΕΝΑΤΕ ΝΑ ΣΑΣ ΚΑΤΣΕΙ;;;;;

    τς τς τς….

  2. «- Θες ένα παπάρι;
    – Δε θες να στον μπήξω δηλαδή;
    – Για να κλάσω.
    – Θα μου πέσει το τσουτσούνι.
    – Όχι. Θες να στον μπήξω; »
    …Μας καυλώσατε πρώί πρωί και έχει και μια άνοιξη!!!

  3. @ K.K.Mοίρης, τα πρόσωπα και τα γεγονότα είναι φανταστικά. Αφού με ξέρεις τώρα… Είμαι εγώ τέτοιος άνθρωπος;
    Ε; Είμαι;

    @ Nina C
    Θα του μεταφέρω την άποψή σας (του φανταστικού προσώπου λέμε) και θα σας ενημερώσω. Αλλά για πείτε μου τώρα ειλικρινά, γιατί να μην του κάτσει δηλαδή; Τι κακό έκανε;
    (συνήθως πάντως του κάθεται -μου είπε.. το φανταστικό πρόσωπο :-) )

    @ anna
    Σας ξεσήκωσα ε; …Άνοιξη που ‘ναι… :-)

  4. @ Λουίζα, δεν τα λέω εγώ λέμε! (εγώ τις μπαταρίες του τηλεκοντρόλ τις κουβαλάω στην τσέπη μου)

    @ Κ.Κ.Μοίρης, ε, τι; μια φορά έχω κλάσει στη ζωή μου κι αυτή ήταν παλιά … όταν ήμουν μικρός.

  5. @ serifaki, και το «μπήξω» πάει με τον «μπούτσο». Συνειρμικό σεξ… σκέτη ποίηση!

    (Για κάποιο άγνωστο σε μένα λόγο το wordpress μπλοκάρει τα σχόλιά σας ως spam. Μόλις τώρα ανακάλυψα το σημερινό σας σχόλιό εδώ και πριν από καμιά ώρα ένα παλιότερό σας στην «εκδίκηση». Θα έχω το νου μου από ‘δω και πέρα. Καλημέρα και σε σας)

  6. Ίσως ένα πιο διακριτικό,σαφώς πιο διπλωματικό, και λιγότερο απελπισμένο:
    «Θες να στον ακουμπήσω λίγο;» να ΄χε καλύτερα αποτελέσματα.

  7. Πιθανότατα ναι.
    Αν όμως έφερνε αποτέλεσμα, θα γέμιζε με υπερηφάνια τον φανταστικό
    σύζυγο, και με πίστη και αισιοδοξία για το μέλλον την φανταστική σύζυγο.
    Άλλωστε τί πειράζει αν αλλάξουν μια-δυο λέξεις στο ρεφραίν,
    το ζήτημα είναι να πούμε το τραγούδι.

  8. Διπρόσωπο, χυδαίο και πολύ κατώτερο της ντομπροσύνης αλλά και της εσκεμμένης αφέλειας που διέπει τον αυθεντικό μπήχτη.

  9. dear friend , την επόμενη φορά απείλησέ την πως θα κάνεις την άρνησή της ποστ και να δεις για πότε θα σου δώσει και τηλεκοντρόλ και θήκη*

    * για τη χατζάρα σου πορθητή μου

  10. Ισως θα ήταν καλύτερο να αλλάξετε κατηγορία στο ποστ και από οικιακά να το μπήξετε στις επικίνδυνες αποστολές …
    Καλού κακού επιστρέψτε στο σπιτικό σας , τοίχο τοίχο .
    Θα σας σκέφτομαι …

  11. Απορώ και εξύνομαι πως είναι δυνατόν μια γυναίκα να μην υποκύψει σε ένα τόσο ευγενικό και φίνο φλερτ.

    Εγώ θα του είχα καθίσει με τη μία!

  12. Πρέπει να ιδρύσουμε σύλλογο ιδανικών τοίχων. Γιατί ιδανικών μπήχτ(ε)ων δεν το βλέπω.
    Εναλλακτικά, δεν ρωτάμε, μπήγουμε.
    Εναλλακτικότερα, όταν επιστρέφουμε σπίτι έχουμε φροντίσει να μυρίζουμε γυναικείο άρωμα, το οποίο εχουμε αγοράσει στη ζούλα και αφήσει στο αμαξι μαζί με το τεμπεσίρι. Αυτα λειτουργούν συμπληρωματικά: οταν θες να το μπήξεις στη γυναίκα σου βάζεις το ξενο αρωμα, όταν τον εχεις μπήξει αλλούθενες, βάζεδις το τεμπεσίρι στα χέρια και όταν ερωτηθείς που ήσουν, απαντάς «σαστα αγαπη μου χαμός, μέχριο τώρα τον εμπηγα στη γκόμενα» οπότε σου απαντάει αυτή «ασε τις μαλακίες, παλι για μπιλιάρδο είχες παει»

    :)

  13. Με τέτοιο (βρώμικο και φτωχό) λεξιλόγιο λέτε να νεκραναστηθεί το συζυγικό σεξ; Πάντως εμένα μου έφερε μια θλίψη, ένα κάτι. Θα το ξεπεράσω, ξαναδιαβάζοντας τα σχόλια.

    κ.κ.μοίρη μας, μ΄αυτότ το «χούφτωσ΄την» με χαλάσατε. Εσείς, ένας τσέτελμαν με γυαλιά…

  14. To ξέρω αγαπητέ, αλλά θα με χαλάσει περισσότερο να σας σκέφτομαι σαν τον μεσόκοπο Διονυσάκο :)….περισσότερο από το μπήξιμο ;)

  15. Μήπως ρε φίλε να ξαναπροσπαθήσεις άλλη μία;
    Για δες και τούτη την εκδοχή:
    -Αγάπη μου θα ήθελα να σε παρακαλέσω όπως ευαρεστούμενη σταθείς κάπως πιο βολικά για να στον μπήξω!

    @Λουϊζα του Κορνάρου
    Έχετε υπολογίσει τις ερεθισμένες ζοχάδες του;

  16. Ο σύζυγος και η σύζυγος είναι φανταστικά πρόσωπα λέμε.
    Για τον απεγνωσμένο και «φτωχό σε λεξιλόγιο» διάλογο (έχεις απόλυτο δίκιο DT) έχω όμως τις αμφιβολίες μου. Νομίζω ότι παραλλαγές του –είτε προς το ρεαλιστικότερο είτε προς το …υπερρεαλιστικότερο – γίνονται καθημερινά ανάμεσα σε όλα τα φυσιολογικά ( !!! εγώ το ‘πα αυτό;;; ) ζευγάρια.
    Όπως και να ‘χει πάντως, επαναλαμβάνω ότι το post ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ! Εμείς στο σπίτι μας, βλέπουμε τηλεόραση σπανίως κι αν τύχει να δούμε θα ‘ναι καμιά ταινία στο dvd. Tο τηλεκοντρόλ μας το χρησιμοποιούμε μόνο για ν’ ανεβάζουμε την ένταση. Για να την κατεβάσουμε πρέπει κάποιος να σηκωθεί (μετά από κλήρο) και να το κάνει από την τηλεόραση, αφού το συγκεκριμένο κουμπί του τηλεκοντρόλ είναι χαλασμένο. Επίσης το τηλεκοντρόλ μας είναι μόνιμα εξαφανισμένο και κανένας δε δίνει δεκάρα. Όποιος το βρει το ξαναχάνει αμέσως μετά.
    Συνήθως δεν έχει και μπαταρίες.
    Τώρα που το ξανασκέφτομαι κιόλας, μάλλον άχρηστο μας είναι.

    Καλημέρα σε όλους! :-)

    Υ.Γ.: Ούτε το post «παγίδα» ήταν φυσικά αυτοβιογραφικό ούτε το «μαγικό» αλλά ούτε και κανένα από τα διάφορα άλλα που κατά καιρούς αναρτήθηκαν εδώ. Ακόμα κι αν πολλά από αυτά έχουν ως έναυσμα μια προσωπική εμπειρία το τελικό κείμενο είναι σαφώς από …κάποια άλλη διάσταση (εξ’ ου και ο τίτλος της συγκεκριμένης κατηγορίας). Αν όλ’ αυτά που κατεβάζει το κεφάλι μου ήταν αυτοβιογραφικά, υποθέτω ότι θα έπρεπε να είμαι εδώ και καιρό κλεισμένος σε κάποια φυλακή υψίστης ασφαλείας, μ’ ένα τηλεκοντρόλ στον κώλο :-D :-D
    Ρωτήστε και τον Κ.Κ.Μοίρη. Αυτός ξέρει.. (ελπίζω)

    Υ.Γ.: Το σχόλιο για την θυροκολλημένη κοινοποίηση στην πόρτα της τουαλέτας όμως, περιγράφει μια πρακτική πέρα για πέρα πραγματική.
    (έτσι για να θέσουμε το κάθετι στη σωστή του διάσταση)

  17. Είναι λίγο μυστήριος ο καιρός όμως αυτή την εποχή. Δεν ξέρω… Να πάρω τις διπλόφαρδες χειμερινές ή τις καλοκαιρινές με τη σαγιονάρα; …μη κρυώσουμε…

    (τηλέφωνο; εδώ δεν ανοίγουμε τα παράθυρα να τα πούμε απευθείας… )

  18. Όταν μιλάτε για γνωστή βλόγερ που είναι και ειδική του στάϊλινγκ, υποθέτω ότι δεν αναφερόσαστε σε μένα. Στη Μητροπόλεως αγαπητέ κ.κ.μοίρη μας φορέστε την D&G με τα ωραία κοστούμια σας κι αφήστε τις σαγιονάρες για την προλεταριακή Μοναστηρίου, η οποία -σας προειδοποιάω- είναι τίνγκα στη σκόνη λόγω μετρό.

  19. πού καταλήξαμε ; ακόμη στο 48 είμαστε , έχει δρόμο η Μητροπόλεως….

    DT , είπαμε διαστροφικοί αλλά κοστουμαρισμένοι και παρφουμαρισμένοι το γουίκεντ πάει πολύ, πάρα πολύ
    (και γιατί να μην αναφερόμασταν σε σας ; μικρή είστε ; )

  20. Λέτε; Πάντως ελπίζω ο φιλόξενος φίλος σας να εκτιμήσει την παρουσία μου εδώ, τα πενήντα φεύγα σχόλια και να μην την βγάλει μόνο με μια δωροεπιταγή από εκπτωτικά μαγαζιά σαν μερικούς μερικούς. Εξάλλου τα power drink δεν γένονται από σουμάδα :)

  21. Παρεμπιπτόντως, και για να απαντήσω κάπως (λίιιιγο μόνο) πιο σοβαρα, θαθελα να διαπιστώσω πως στην αρχή μιας σχέσης, όταν λεμε θελω να στον μπήξω και δε μιλαμε σε πορνη αλλα σε σχέση, το κανουμε γιατί αυτό το λεξιλόγιο ερεθίζει. πχ, στην αρχή μιας σχέσης, καποια γυναίκα σου λεει: αμα θες πιπα, απλά θα κάνεις το ασθενοφόρο: θα φωνάζεις πι-πααααα-πι-παααααα κι εγώ θα έρχομαι. Μετά απο 10 χρόνια, η ίδια γυναίκα ακούει πι-παααααα-πι-πααααααααα και σου λέει για κοίτα να δεις έξω μήμπως χτύπησε κανείς, ακούω σειρήνες.

    Συνεπώς ναι, να στον μπήξω;
    Γιατί κάποτε το ποθούσες αυτό το μπρουτάλ, έτσι ακριβως και χειρότερο. Τώρα το βλέπεις απαξίωση, μωρό μου.

    καλοβράδισας

  22. @ DT, η εκτίμηση μου είναι δεδομένη αλλά -σας το δηλώνω να το ξέρετε- βαρέα & ανθυγιεινά δεν πληρώνω. Αν θέλετε να σας ασφαλίσω στο ΝΑΤ… κάτι θα κάνουμε.

    @ nomad
    Ρίξτε σας παρακαλώ μια ματιά και σ’ αυτή τη μεγαλειώδη εναλλακτική.
    Τι άλλο να πω εγώ;

Σχολιάστε

