ελεύθερη συμβίωση

Τηλέφωνο.
Αποθηκευμένοι αριθμοί:
Θέση 1: «Καλό μου».

[τουουουτ ……… τουουουτ………]

– Ναι;
– Έλα, τι έγινε;
– Τι να γίνει απ’ το πρωί;
– Ε, ξέρω ‘γω; Τι γίνεται συνήθως;
– Πότε;
– Το πρωί.
– Πού;
– Στο γραφείο… Ξέρω ‘γω; … Στο δρόμο για το γραφείο…
– Καλό μου… Έχεις πάρει τίποτα;
– Σαν τι;
– Ξέρω ‘γω; Το τσάι σου το ήπιες;
– Όλο.
– Τουαλέτα πήγες;
– Πήγα. Δυο φορές ήδη.
– Και τώρα τι κάνεις;
– Εννοείς, με τα χέρια μου, καθώς σου μιλάω;
– Εννοώ με τη βλακεία που σε δέρνει.
– Γιατί το λες αυτό αγάπη μου;
– Εσύ γιατί λες; … Κοίτα έχω λίγη δουλειά… Έχεις τίποτα σοβαρό;
– … Σοβαρό;
– Ναι.
– Έχω: Θες από σήμερα να συμβιώνουμε ελεύθερα;
– …
– Αγάπη;
– Εδώ είμαι…
– Μ’ άκουσες;
– Σ’ άκουσα.
– …Και;
– Τι «και»; Να συμβιώνουμε ελεύθερα οι δυο μας; Μεταξύ μας;
– Ε, φυσικά ρε καλό μου. Με ποιον άλλον;
– Σε περίπτωση που το ‘χεις ξεχάσει, είμαστε παντρεμένοι δέκα χρόνια τώρα.
– Το θυμάμαι.
– Α!
– Τι «Α!»; Κι επειδή είμαστε δηλαδή παντρεμένοι, δεν επιτρέπεται να συμβιώνουμε ελεύθερα; …Μεταξύ μας;
– Σίγουρα έχεις πάει τουαλέτα;
– Ναι σου είπα. Δυο φορές και νομίζω ότι μου ‘ρχεται κι η τρίτη όπου να ‘ναι.
– Σκατά!
– Ακριβώς.
– Λοιπόν;
– Τι λοιπόν; Δε μου απάντησες.
– Τι να σου απαντήσω ρε αγάπη; Αν θέλω να συμβιώσουμε μετά από δέκα χρόνια γάμου;
– Ναι. Θέλεις;
– Ε, δεν το κάνουμε έτσι κι αλλιώς;
– Τι κάνουμε;
– Συμβιώνουμε.
– Κι εγώ έτσι λέω, αλλά συμβιώνουμε ελεύθερα;
– Δεν ξέρω, τι να σου πω; Τι σημαίνει «συμβιώνουμε ελεύθερα»;
– Κάτι κακό… Για να βρίζει ο Άνθιμος…
– Βρίζει;
– Βρίζει. Για πορνεία λέει, γι’ ανηθικότητα λέει…
– Μμμμ….
– Τι «μμμ»;
– Τίποτα, κάτι σκέφτηκα.
– Τι;
– Τίποτα.
– Ε, πώς «τίποτα»; Αφού λες: «ΚΑΤΙ σκέφτηκα»!
– Ε, να… το βράδυ αφού βάλουμε τα παιδιά για ύπνο… τσιμπήσουμε τίποτα… κι αφού πιεις και το τσάι σου… θέλεις να συμβιώσουμε τα δυο μας;
– Πάλι; Τρεις φορές συμβιώσαμε αυτόν το μήνα.
– Ε, τώρα με ξεσήκωσε ο Άνθιμος…
– Ξύρισες τα πόδια σου;
– Εχθές.
– Μιλάμε για ελεύθερη συμβίωση;
– Πάντα.
– … Κι ανήθικη;
– Φυσικά.
– Κατά τις προσταγές της ελληνορθοδόξου εκκλησίας;
– Επ’ ουδενί.
– Άλλου τινός;
– Ντα.
– Φακ!
– Αμήν!
– Ουπς!
– Τι;
– Χτυπάει η πόρτα.
– ΟΚ. Σ’ αφήνω.
– ΟΚ. Θα τα πούμε το μεσημέρι.
– Ναι ΟΚ.
– Θα πάρεις εσύ ψωμί;
– Ναι.
– ΟΚ. Γεια
– Γεια.
[κλικ]

22 thoughts on “ελεύθερη συμβίωση

  1. Εμείς πάλι αν και παίζουμε την πόρνη και τον πόρνο εδώ και χρονάκια διαπιστώνω κάποια κοινά με εσάς τους παντρεμένους …
    Ψωμί φέρνει πάντα εκείνος ,εμείς οι πόρνοι δεν το συζητάμε καν
    Ξυριζόμαστε και οι δύο , δεν το συζητάμε επίσης .
    Συμβιώνουμε αφού κοιμηθούνε τα παιδιά, το θέμα δε σηκώνει συζήτηση .
    Ξεκωλώνεται και εκείνος στο χέσιμο. Το συζητάμε γιατί απορούμε αμφότεροι με τις επιτυχίες του !
    Να τονίσω ότι και εμάς μας ανάψανε οι δηλώσεις του Ανθιμου …αποτέλεσμα αυτό τον μήνα να συμβιώσουμε τουλάχιστον 6 φορές ..και δεν έχει βγει ακόμη ο Μάρτης!!!
    Ελπίζουμε σε δευτερολογία του Πατήρ Ανθιμου ..εντός του επερχόμενου Σαββατοκύριακου …

  2. Και πόρνοι και με σπόνσορα …λεφτά δε βλέπω βέβαια και ανησυχώ !
    * Κ.Κ.Μοίρη μείνε στην ενορία σου και άναψε κανα κεράκι για τη «συμβίωσή» μας – τουλάχιστον όσο την έχουμε να την χαιρόμαστε !
    Ευλογείτε ..

  3. ξέχασα επίσης να σχολιάσω :

    αποθηκευμένο στη θέση 1 : «καλό μου»

    εγώ μόνον με ήχο το έχω αποθηκευμένο το νούμερο 1 και με απόκρυψη, για το σασπένς της υπόθεσης

  4. @ K.K.Mοίρης
    Άμα είναι στις καλές τις, και τουλουμπάκια.

    @ anna
    Τι να πω; Ό,τι είχα να πω το συνόψισε ο Κ.Κ.Μοίρης από κάτω.
    (αλλά… Έξι φορές το μήνα ξυρίζεις τα πόδια σου βρε θηρίο;)

    @ Κ.Κ.Μοίρης
    Που είσαι; Στην «του Θεού Σοφία»;

    @ anna
    Ξύρισμα ή αποτριχωτικό κερί;

    @ πολύβιος
    Α, να χαθείτε!
    με κάνατε και χάρηκα.
    (που ήρθατε)

    @ Κ.Κ.Μοίρης
    Τι ήχο;

  5. Δεν ξέρω για σας . Εμείς ανάβουμε κεριά και ξυριζόμαστε .
    Σκεφτόμαστε κιόλας να το προτείνουμε στην κυβέρνηση μήπως και το εντάξουνε στο » Σύμφωνο Ελεύθερης Συμβίωσης » μια πρόταση βρε αδερφέ , κάτι διαφορετικό
    * Ε ρε ,έτσι και σερφάρει ο Ανθιμος εδώ ,στο πυρ το εξώτερο θα πάω ..η αξύριστη …

  6. όχι , Άγιο Φανούριο…
    εχουμε κι έξοδα , πεντάτρουλη θέλουμε να την κάνουμε για να μπούμε στο μάτι των νεόπλουτων

    υ.γ. ντριν-ντριν….τι νόμισες; μια μπακατέλα Nokia έχω…σιγά μην έπαιζε και τη Μασσαλιώτιδα..

  7. κάτι ήξερε ο Κούγιας που απαγόρευσε στα δικά του να πατήσουν το πόδι τους στο νησί σας

    τα μεγαλώνω και τα σπουδάζω , σου λέει, για να κουβαλάνε ψωμιά μετά ;

  8. Όταν λέτε ότι σας «φέρνει το ψωμί» δεν υπονοείτε κάτι πονηρό ε;
    Δεν ξέρω, αλλά από σας όλα να τα περιμένει κανείς. Κι εννοώ όλα εσάς τα πορνίδια (Θε’ μου σ’χώρεσέ μου!).

    Η άλλη πάλι, άκου …έξι φορές συμβίωση μες’ στον μήνα… τσ τσ τσ Μάρτης γδάρτης και ΚΑΚΟΣ παλουκοκάφτης ο δίδων την σκυτάλη στον ξανθόν Απρίλη!
    Εγώ τώρα αν πω πως συμβιώνουμε ΚΑΙ την ώρα που πάει το παιδί για ψωμί θα με διαψεύσει (η άλλη)… δεν θα με διαψεύσει; Στα 30 μέτρα είναι ο φούρνος, γαμώτο δηλαδή! Μην αρχίσουμε τα κικιρίκου…

  9. @ Nina C
    Τι λέει; Τι λέει;

    @ anna
    Στην κόλαση θα καείτε. Στα καζάνια με τα κεριά!

    @ Κ.Κ.Μοίρη
    Κι εσύ nokia bacatella;
    Κι εγώ! Και μάλιστα την παλιά της πεθεράς!

    @ Λουίζα
    Τυχερή! Τέτοιο πήρε η πεθερά μου και μου χάρισε την bacatella.
    (Δλδ δε μου τη χάρισε ακριβώς… Απ’ τα σκουπίδια τη μάζεψα)

    Υ.Γ.: Αυτό που ήθελα να ρωτήσω το απάντησε ο καρβουνιάρης παρακάτω: «Μα πόσο μακριά είναι ο φούρνος σας;» :-)

    @ dimitris-r
    «… KAI την ώρα που πάει το παιδί για ψωμί»;!!! … «ΚΑΙ»;;;!!!
    Μα ούτε 30 μέτρα ανάσα δε σταματάτε να πάρετε;!!!
    (Μωρέ τι σκατά μας ποτίζουν εδώ πάνω και μας κόβετ΄η ανάσα και στα 27,5 μέχρι τον μπακάλη;)

  10. Άγγιξα τρόπον τινά, κάποια ευαίσθητη χορδή σας; Ταυτιστήκατε με κάποιο από τα πρόσωπα του δράματος;
    :-)

    (Ωραίο νύχι. Νάρθηκας είναι αυτό στον μέσο σας;!!!)

Σχολιάστε

