βαρέα & ανθυγιεινά

solines.jpg

lost bodies – σωλήνες

11 thoughts on “βαρέα & ανθυγιεινά

  1. ..ωραία η μπλουζιά τους( με ξεσήκωσε λίγο – κουνήθήκα από την ανατομική μου καρέκλα) …μου θυμίζει λίγο τέλη 80αρίας ή κάνω λάθος ; Θαρρώ τους άκουγα ….
    Είμαι τόσο μεγάλη;;;;Μπρρρρρρρ!!!!!!!!!!΄
    Υπάρχει πιθανότητα να είναι τα παιδιά του σωλήνα;

  2. @kkm.
    Θα τους συνιστούσα με σκέτο λεμόνι.
    Δεν υπηρετήσατε τη θητεία σας στο ναυτικό έτσι;

    @κοπολοσο
    Είναι που λες κάτι παντελόνια -δεν σ’ αφορούν- σωλήνες…
    βρίσε ελεύθερα.

  3. α, ναι μωρέ …νομίζω ότι τους «έσπρωχνε» κι ο Αγγελάκας αυτούς …Τι μου θύμισες!!!!
    Τι ξύνεις κι εσύ καλέ μου άνθρωπε παληές πληγές ; Λες και δεν έχουμε καινούργιες …
    Καλημερούδια

  4. @ ou ming, έτσι ασιδέρωτους;

    @ ΚΚΜ, Παρήγγειλα στην πεθερά αλλά μου είπε ότι όσους έχει τους θέλει για δόλωμα. «Σκέτο ρύζι», μου είπε «…θες;». «Όχι ευχαριστώ» απάντησα με όλη την ευγένεια που ξέρεις πως με διακρίνει «θα στουμπώσω και μετά τι θα κάνω;»
    (Να μη σου πω τι μου απάντησε για λογαριασμό της η κόρη της…)

    @ dimitris-r, Ποιός είπε ότι δε με αφορούν; Όλη την εφηβεία μου μέσα σ’ αυτά την πέρασα (έχω κι εγώ τραύματα σχετικά με σωλήνες).

    @ αννα, όλες οι πληγές για ξύσιμο είναι. Αλλιώς επουλώνονται χωρίς ν’ αφήσουν ούτε ένα σημάδι.

    @ Nina C, δεν έχω ιδέα ρε γαμώτο. Με ρύζι μήπως;

  5. @ Δημήτρη Ρ , σκέτο λεμόνι ; και το ρύζι τι θα το κάνουμε ; πρασόρυζο ;
    (πυροβολικό , σκέτο , θάλασσα με το ντουφέκι)

    @ kopoloso , ΠΕΣ ΜΟΥ ΤΙ ΑΠΑΝΤΗΣΕ Η ΚΟΡΗ ΤΗΣ !!!

  6. @ K.Κ.Μοίρη
    Είπε κάτι σχετικά μ΄ ένα μπουρί και τον (με το συμπάθιο κιόλα- δεν ξέρω πώς αλλιώς να το πω) κώλο μου.
    (Πφφφ… προβλέψιμη!)
    Πριν προλάβει όμως να τελειώσει τη φράση της, στραβοκατάπιε μια ελιά κι έβηχε τρεις μέρες! (Αυτό δεν το είχε προβλέψει κανείς!)

Σχολιάστε

