Μανταρίνι

mantarini_small.jpg

13 thoughts on “Μανταρίνι

  1. άποιος εδώ μέσα ισχυρίζεται πως αυτό είναι πορτοαλόχρουν ωλαράι, αλλά εγώ δεν συμφωνώ.
    Σπάνιος ποστοαλόχρους αστερίας είναι, έτσι;
    Ο.τά.τινος σαν το χταπόδι.
    Ομολόγησε!

  2. Αυτό δεν είναι μανταρίνι. Σοκολάτα in disguise είναι. Δεν εξηγείται αλλιώς να μου τρέχουν τα σάλια.

  3. @ Dimitris-r
    Οτάτινος Πορτοαλόχρους Αστερίας! Ακριβώς!
    Της συνομοτασίας των σέκωλων.

    @ Myshkin vs Raskolnikov
    Εγώ πάντως για μανταρίνι πλήρωσα.

    @ diastimata
    Θάλασσα; :-)

    Γιατί «πάνω»; Αφού είσαι πιο κάτω.
    … Ή τουλάχιστον «στα ίσα».

  4. @ dimitris-r
    Καλά… Πρώτα ρίχνουμε τον αστερία στα κάρβουνα και μετά συντασσόμαστε με τους άπιστους…
    Να δω ποιος θα βουτήξει για το σταυρό τα Φώτα…

  5. Δοίμασε να γράψεις «Αμήν» (σε αυτόνομο ποστ βέβαια), για να πειστείς αι συ ο ίδιος άπιστε!
    Μα δεν τους έχεις δει πως βουτάνε στη στέρνα του Ενιππέα. Στις ειδήσεις βγαίνουν άτι σαν Ζωνιανά ένα πράμα. Τι θα πει ποιος;
    Η κόρη με το κόκκινο στριγκάκι βέβαια αυτό είναι ανονισμένο
    Α, ρε δόλιε πλην δόλ-ι-ε οπολόζο!

  6. Μα τους χίλιους Εν-ιππείς!
    Κάτι έπαθαν τα ματάκια μου και προς στιγμήν διάβασα «ακονισμένο» αντί για «ανονισμένο», !!!
    Μου σηκώθηκε η τρίχα κάγκελο και μόνο με τη ιδέα της επίδειξης ενός καλο-ακονισμένου στριγκ σε απόσταση μικρότερη των πέντε μέτρων από το λαιμό μου.
    Μπα σε καλό σου βρε νησιώτη…. Μας έκοψες τη χολή.

Σχολιάστε

