αδιέξοδο

Να φορέσω μαύρα;

Να ρίξω λευκό;

Να απέχω;

Να κλείσω την τηλεόραση;

Ν’ ανοίξω το παράθυρο;

Να διαβάζω περισσότερα βιβλία;

Να σφυρίζω αδιάφορα;

Να υπομένω;

Να ταξιδεύω;

Να βρίζω;

Να μιλάω;

Να σιωπώ;

Να φυτεύω δένδρα;

Να χάνω;

Να κοιτάζω;

Να δυναμώσω τη μουσική;

Να χαμηλώσω την αξιοπρέπειά μου;

Ν’ ανησυχώ για το κλίμα;

Να τρώω υγιεινά;

Να ρωτάω;

Ν’ απαντάω;

Ν’ ανακυκλώνω;

Ν’ ανακυκλώνομαι;

Ν’ αυτοκτονώ;

Να γαμάω;

Να με γαμούν;

Να οδύρομαι;

Να ζητώ;

Να ονειρεύομαι;

Ν’ απαιτώ;

Ν’ αδιαφορώ;

Να μουντζώνω;

Να έχω συνείδηση του εαυτού μου;

Να φοράω πιο άνετα παπούτσια;

Να αναβάλω;

Να κλάνω στο ασανσέρ;

Να μη χαμογελάω τόσο συχνά;

Να υπακούω;

Να επισπεύδω;

Να μην πληρώνω φόρους;

Να πληρώνω;

Να περιμένω;

Να φύγω;

Ν’ αποκτήσω περισσότερες ενοχές;

Να χέζω πάνω από δύο φορές τη μέρα;

Να πίνω λιγότερο καφέ;

Να πνίγομαι;

Να διαμαρτύρομαι;

Να μην αγοράζω «κινέζικα»;

Να επιμένω;

Να εγκαταλείψω;

Να κλειδωθώ μέσα;

Να πίνω περισσότερο αλκοόλ;

Να ελπίζω;

Να φωνάξω;

Να ακούω;

Να κλαίω;

Να λυθώ;

Να τρέχω στα μπουζούκια;

Ν’ αγοράζω βιολογικά;

Ν’ ανοιγοκλείσω τα μάτια μου;

Να χτυπήσω τα τακούνια μου τρεις φορές;

Να πίνω εμφιαλωμένο νερό;

Να προσεύχομαι;

Να καίγομαι;

Να καίγομαι;

Να καίγομαι;

Να παρακαλώ;

Να ψεύδομαι;

Να εκλιπαρώ;

Να κοινωνώ;

Ν’ αυνανίζομαι;

Να πηγαίνω γήπεδο;

Να ψηφίζω;

Να οργίζομαι;

Ν’ αγαπάω;

Να κρύβομαι;

Να τρώω;

Ν’ αναπνέω;

Να ουρλιάζω;

Να μαστουρώνω;

Να θέτω όρια;

Να περιθωριοποιηθώ;

Να ξανανοίξω την τηλεόραση;

Να διαλέγομαι;

Να κρίνω;

Να γερνάω;

Να μείνω;

Να θέλω;

Να πεθαίνω;

Να είμαι;

Μπορεί κάποιος να μου πει τον τρόπο με τον οποίο θα μπορέσω να σταματήσω τον καλπάζοντα σκοταδισμό γύρω μου, δίχως να καταφύγω στη βία;

Υπάρχει κάποιο χάπι μακαριότητας, να το πάρω το γαμημένο να τελειώνουμε;

29 thoughts on “αδιέξοδο

  1. νομίζω πως με μια κολονοσκόπηση θα μπορούσες να δεις πιό καθαρά μέσα σου
    αλλοιώς ξεφύλισε Σαίξπηρ σε 30 δευτερόλεπτα…δεν βοηθάει αλλά δίνει μια πολιτισμική χροιά στο κωλοδάχτυλο (με το συμπάθιο, κιόλας )

    αν δεν επισπεύσουν τις εκλογές, φοβάμαι πως η Λίντα Μπλαιρ θα είναι η Αγία Τερέζα μπροστά μας..

  2. Κολονοσκόπηση;;;
    Αφού το ξεκαθάρισα: «…δίχως να καταφύγω στη βία».

    Ο Σαίξπηρ μου φαίνεται πιο διαλλακτικός (τουλάχιστον όσο η «πολιτισμική χροιά» του είναι μακριά απ’ τον κώλο μου). Αλλά τα τριάντα δευτερόλεπτα περνάνε γρήγορα.

    Πάλι σε αδιέξοδο πέσαμε.

  3. Πάρτε το χάισπιντ αμάσητο, την μέρα που κάποιοι μέσα θα συζητούν για την έλλειψη νοήματος. Αν δεν πιάσει αυτό, μπείτε οικειοθελώς στην εντατική.

    (Λειψατε πολύ μου.)

  4. Χάπια υπάρχουν πολλά.Σαν τη βία… τίποτε.

    Δεν την έχουμε όμως στο αποτελεσματικό του,
    όπως δηλαδή θα βοηθούσε κομμάτι…

    Σόου, Χάπια ίτ ίζ.

  5. @ cd
    Ξεχάστε το. Τις έχω πάρει από φόβο τις τομές. Ειδικά όταν είναι βαθιές.

    @ λ.κ.
    Θα πάρω εντατική.
    Τι να το κάνεις το σπιντ (όσο χάι και να ‘ναι) αν δε σου δίνει τη δυνατότητα να επιλέξεις σαλόνι ή κατάστρωμα; Δεν έχει νόημα.

    Κι εμένα μου λείψατε όμως.
    :-)

    @ wunbad
    Μην το λέτε…
    Η κολονοσκόπηση – π.χ. – που προτείνει ο αγαπητός ΚΚΜ περιέχει κάποια στοιχεία σωματικής αλλά και ψυχολογικής βίας η οποία με κάποιες μικρές τροποποιήσεις θα μπορούσε ίσως, ως μέθοδος θεραπείας, να δώσει κάποια αποτελέσματα σε βάθος χρόνου. Θα θυμάστε ασφαλώς την αείμνηστη «Ludovico Technique»…
    Eίπαμε όμως, πριν καταφύγουμε στη βία, να εξαντλήσουμε πρώτα το savoir vivre.

  6. να αλλάξετε τα λινκς σας.

    έχετε τον sofogreg απ’ ότι βλέπω.

    μια 15ετης συμβίωσις μαζί του με οδήγησε σε όλα τα παραπάνω ερωτήματα και σε άλλες ανομολόγητες καταστάσεις..

    προσέξτε φίλε της φίλης μου!

  7. Συμπεριλαμβανομένου και του:
    «Να κλάνω στο ασανσέρ;»

    Μη μου λέτε τέτοια.
    Θα τον αλλάξω αμέσως μόλις επιστρέψω από τη διήμερη απόδρασή μου εις τας εξοχάς και από τα αγαπημένα λινκ θα τον στείλω στο εξώτερο πυρ.

    Δεν ξέρω πως να σας ευχαριστήσω για το ενδιαφέρον σας, φίλη της φίλης μου… Να σας ευχηθώ καλό Σ/Κ;

  8. @ kopoloso

    Αν θυμάμαι καλά στο κουρδιστό πορτοκάλι είχαν ένα πρόβλημα με το… βάθος χρόνου (όπως ακριβώς ο ΠΑΟ με το μεσομακροπρόθεσμο πλάνο)

    Όσο για το savoir vivre θα συμφωνήσω.Δε νομίζω πάντως πως θα έκαναν το ίδιο αυτοί που συνωστίζονται στις τράπεζες με τις στάχτες στα ρούχα

  9. θα είμαι ειλικρινής.

    και αυτού συμπεριλαμβανομένου.

    ω, ναι!

    Να μου ευχηθείτε παρακαλώ να κατανοήσει πως δεν είμαι η μητέρα του, να σταματήσει τις φιλίες με τον δύτερο σύζυγό μου , να μένει αλλού (γιατί ΔΕΝ αντέχει το γέρικο σκυλί μου να τρομάζει όταν εκείνος χαράματα γυρίζει από τα στριπτιζάδικα ) και να παντρευτεί επιτέλους την Αντζελα και εμάς – όλους εμάς και την φίλη μου, φίλη σας να μην μας «γαζώσει» η ουκρανική μαφία.

    Πολύ σας ευχαριστώ.

  10. Περί αδιεξόδου ο λόγος και ορμώμενος από αντίστοιχη σκέψη, διατυπώνω μια ιδέα εδώ:

    http://ppkp.wordpress.com/2007/08/31/protash/

    Θα εκτιμούσα οποιοδήποτε σχόλιο. Εκ των προτέρων, ζητώ την κατανόησή σας για τη «διαφήμιση» (το έχω γράψει σε 4-5 blogs ήδη οπότε μάλλον πρέπει να ζητώ συγγνώμη για το spamming στο εξής :-))

  11. e.e. : σας παρακαλώ -θερμά,θερμότατα- να μην τρομάζετε τον φίλο μου
    τόσα χρόνια τελειοποιούσαμε αυτό στο ασανσέρ, έρχεστε εσείς τώρα να μου τον κάνετε ενοχικό ;

  12. @ΚΚΜ
    είστε ο φτερωτός κύριος;

    (ρητορική η ερώτησις)

    απλώς να τον προφυλάξω θέλησα όπως και την κομποζισιόν η οποία είναι θύμα του φυζίκ και της μπρουταλιτέ του αλλά ας είναι…

    θα σιωπήσω.

  13. @ e.e
    σας προειδοποιώ :το να θέλει κανείς να προφυλάξει από κακές συναναστροφές τον master kopoloso, είναι σαν να προειδοποιεί τον εξαποδώ πως άρπαξαν φωτιά τα μπατζάκια του..

  14. φτερωτέ κύριε

    με υποτιομάτε δεύτερη φορά!!!!

    την πρώτη δεν κατανοήσατε το χιούμορ μου στα σχόλια της κομποζισιόν και αναρωτηθήκατε ΑΝ ήμουν κολλητάρι – που είμαι η ατυχής!

    και τώρα με αναγκάζετε να προδωθώ …

    Mais non!

    Μέχρι να επιστρέψει ο ιδιοκτήτης σιωπώ ξανά.

  15. @ wunbad
    Μην είσθε σκληρός με τον ΠΑΟ. Υπάρχει κανείς που δεν έχει πρόβλημα με τα μεσομακροπρόθεσμα πλάνα;

    @ e.e.
    Με τέτοιους φίλους που έχετε, πείτε μου… Τι να υποθέσω για σας;

    @ ΚΚΜ
    Γιατί τρομοκρατείτε τα κορίτσια του μπλογκ μου;

  16. O KKM όμως δήλωσε ότι αγχώνεται με τα μονοσύλλαβα.
    Μήπως να πάρω εγώ τα ευ, εν και τω… και ν’ αφήσετε στον ΚΚΜ το «πολύ» που ‘ναι και δισύλλαβο;

    (Θα προσέξατε ασφαλώς πως για το «ουκ» δε σας πιέζω…)

  17. Η αλήθεια είναι ότι η πράξη της κένωσης δίνει μια εφήμερη αίσθηση μακαριότητας. Μακροπρόθεσμα όμως το χέσιμο δεν μπορεί να είναι αυτοσκοπός.
    Ψάχνουμε για κάτι δραστικότερο αλλά με λιγότερες παρενέργειες…
    … Και μη που πείτε «κλύσμα»!

  18. δεν έρχεσαι να ρίξουμε καμμιά κυβέρνηση σήμερα ;
    δίνει εφήμερη αίσθηση επαναστατικότητας και δεν έχει παρενέργειες..
    αν μας αρέσει , το κάνουμε κι αυτοσκοπό

    r u in ?

Σχολιάστε