Bypass

bypass1.jpg

bypass2.jpg

8 thoughts on “Bypass

  1. Θου, Κύριε, φυλακή τω στόματί μου….

    (και δεν μπορώ να φορέσω ακόμα το μαγικό της Λουΐζας, με γαργαλάει στην τομή)

    Υ.Γ.: Παρατηρήσατε στο «Λουΐζα» με τι χάρη χειρίστηκα το shift + W???

  2. @ L(46 ½)
    Εχθές το απόγευμα είχα πάει στο κτήμα κι ενώ ήμουν απορροφημένος με τον έλεγχο των bypass, εμφανίστηκε ο «από πάνω» γείτονας, ο Ταχσίν, ο οποίος χτυπώντας με φιλικά στην πλάτη μου είπε:
    «Αυτό το σωλήνα που έβαλες εκεί, τι είναι; Να ρωτήσω;»
    «Bypass», του απάντησα.
    «Α! Έκανα κι εγώ πέρυσι… εδώ… στο καρντιά»
    «Δουλεύει καλά;»
    «Ντουλεύει, ντουλεύει… Αλλά ντε μου λες… Είσαι καρντιολόγο;»
    «Όχι ρε Ταχσίν, γιατί;»
    «Α! Να… ξέρεις, νομίζω ότι δεν το έκανες καλό το bypass…»
    «Δηλαδή;»
    «Ε, να… κάτι δεν ένωσες σωστά… νομίζω…»
    «…»
    «… Νομίζω, είπα… Kι εγώ γιατρός δεν είμαι…»
    «Γιατί το λες αυτό, ρε Ταχσίν;»
    «Δεν το λέω μόνο εγώ… Το λέει κι ο Αχμέτ από κάτω κι ο Χουσεΐν από δίπλα»
    «Ε, δηλαδή τι λένε;»
    «Ε, να… Ότι το άλλο άκρη του σωλήνα, αντί να το βάλεις στο καρντιά το έβαλες στον κώλο…»
    «Στον κώλο του αμπελιού; Τι λέτε ρε, είστε τρελοί; Έχει το αμπέλι κώλο;»
    «Κι εμείς ντεν το ξέραμε, αλλά από τότε που τα έβαλες αυτά εντώ, όλος ο μαχαλάς… να πώς να στο πω… βρωμάει.»
    «Βρωμάει; Τι βρωμάει δηλαδή;»
    «Ε, να… πώς να στο πω… βρωμάει ΚΛΑΝIΛΑΣ»
    «!!!»
    «Αλήθεια σου λέω… Αφού εχθές το βράδυ ήρθε ο Αχμέτ και ξενύχτησε εδώ δίπλα στ’ αμπέλι σου, για να σιγουρευτεί»
    «… Και;»
    «Και σιγουρεύτηκε: Τον βρήκαμε το πρωί δίπλα σ’ αυτό εδώ το σωλήνα, μισοπεθαμένο από τη μυρωδιά. Όταν ξύπνησε, μας είπε ότι, ενώ όλη τη νύχτα, το αμπέλι κοιμόταν ήσυχο, εκεί κατά τις πέντε τα χαράματα, άρχισε ξαφνικά να κλάνει όλο μαζί, σα να ήτανε συνεννοημένο. Πέντε ολόκληρα λεπτά άντεξε ο Αχμέτ. Μετά λιποθύμησε. Πέρασε δύσκολες στιγμές ο καημένος ο Αχμέτ. Ακόμη και τώρα, τα μάτια του κόκκινα είναι… κι όταν βήχει, ακόμα βρωμάει ΚΛΑΝΙΛΑΣ!»
    «Τι λες ρε Ταχσίν… Δεν ξέρω τι να πω… Αμπέλι που κλάνει… πρώτη φορά… Ειλικρινά λυπάμαι»
    «Δεν πειράζει… αφού δεν πέθανε κανείς ακόμα… δεν πειράζει… Στο είπα όμως για να ξέρεις και να κάνεις κάτι πριν γίνει το κακό»
    «Καλά έκανες Ταχσίν, καλά έκανες… Θα δω τι μπορώ να κάνω… να βάλω καμιά τάπα ίσως…»
    «Και να σου πω και κάτι ακόμα γείτονα… Μόλις ξύπνησε ο Αχμέτ, μου είπε να σου πω ότι τις πιο βρωμερές κλανιές τις ρίχνουν αυτά εδώ τα τρία.»

    Κοίταξα προς τα εκεί που έδειχνε ο Ταχσίν και το μάτι μου έπεσε στα τρία κλήματα που φύτεψα την περασμένη εβδομάδα σε μιαν άκρη του κτήματος, με την προοπτική να τα διαμορφώσω μελλοντικά σε κληματαριά. Κρύος ιδρώτας μ’ έλουσε, καθαρός τρόμος με κυρίευσε, μαύρη απελπισία με λύγισε:

    «Ε, όχι κι αυτά ρε γαμώτο… Όχι και τα Cabernet Sauvignon μου ρε γαμώ τις ΚΛΑΝΙΛΕΣ μου μέσα γαμώ!»

    «Εντερόμορφη» λοιπόν και μάλιστα με τα όλα της αγαπητέ μου landlord, αλλά «εξ αμελείας».

    @ CD:
    Να με συγχωρείτε αγαπητή μου cd, αλλά ξέρετε, τα ιατρικά θέματα πάντα αποτελούσαν πηγή έμπνευσης για μένα και τώρα τελευταία, εφαρμόζω την έμπνευση αυτή με μεγάλο ενθουσιασμό και στον αγροτικό τομέα.

    Φυσικά και πρόσεξα τον επιδέξιο χειρισμό του shift+w… και συγκινήθηκα ιδιαιτέρως… Είμαι πολύ ευάλωτος κι ευσυγκίνητος ξέρετε με κάτι τέτοιες* λεπτομέρειες.

    * πληκτρολογίσιμες

  3. @ L(46 1/2)
    Δεν έχω Merlot.
    Κι ευχαριστώ το Θεό που με φώτισε και δεν έβαλα και Ξινόμαυρο… Πω πω… μόνο που το σκέφτομαι… Μεγάλη η Χάρη Του. Βιοχημικός πόλεμος θα ‘χε ξεσπάσει…

    @ Λουΐζα
    Ελπίζω όχι.
    (άσε που είναι κι ασύλληπτη)

  4. Κυρία Κορνάρου, μεγάλη πληγή ξύσατε και θα μας περιλάβουν οι καθωσπρέπει βλόγερς που τυγχάνουν και wineartlovers (μία λέξη), ξέρετε σεις…

    το’ χει πολύ δηλαδή να γράψει ο αθεόφοβος ο kpls καμιά κριτική του στυλ :

    Βαθύ κόκκινο χρώμα, πολύπλοκα αρώματα παλαίωσης (ξύλο, φουντούκια, καπνός, βανίλια, αράχνες) που δένουν αρμονικά με την ετικέτα. Με πλούσιο σώμα και επίμονη επίγευση κλανίλας.

    πού πρέπει να κρυφτούμε μετά ;
    μπρος ή πίσω από τ’ αμπέλια ;
    πάλι σαν τα σκυλιά θα πάμε..

    γι αυτό σας λέω, μην τον ερεθίζετε αυτόν*

    * ε αυτόν ντε

Σχολιάστε

