τέϊκ φάϊβ

  1. Γεννήθηκα στην καρδιά του πιο κρύου χειμώνα που γνώρισε η Γερμανία κατά τα τελευταία εβδομήντα χρόνια. Το χιόνι έφτανε τα τέσσερα μέτρα και προκειμένου να με βγάλει από την μαιευτική κλινική, το νοσηλευτικό προσωπικό έσκαψε ένα τούνελ μήκους 17 χλμ που ξεκινούσε από την κεντρική είσοδο του νοσοκομείου και κατέληγε στην εξώπορτα του σπιτιού μας. Υποσυνείδητα έχω αποτυπώσει αυτήν τη μακριά κατάλευκη διαδρομή ως μία συνέχεια του τράχηλου της μήτρας της μητρός μου, και θεωρώ έτσι ότι το «πρώτο φως» που αντίκρισα ήταν αυτό της κιτρινωπής λάμπας των 60W, που κρεμόταν από το ταβάνι του χολ μας.
  2. Όνειρό μου ήταν πάντα να πετάξω. Όταν ήμουν μικρός ήμουν απόλυτα πεπεισμένος ότι η ικανότητα πτήσης δεν εξαρτάται από κανέναν νόμο της φυσικής παρά είναι απλά και μόνο το αποτέλεσμα ενός συνδυασμού νοητικών διεργασιών και σωματικής άσκησης. Πλησίασα πολύ στην απόδειξη της θεωρίας μου, όταν σε ηλικία 8 ετών πήδηξα από τον τρίτο όροφο νέο-ανεγειρόμενης οικοδομής και προσγειώθηκα σε ένα λάκκο γεμάτο ασβέστη αφού όμως πρώτα αιωρήθηκα για μερικά ανεπανάληπτα δευτερόλεπτα μεταξύ πρώτου ορόφου και πυλωτής. Στο δρόμο της επιστροφής στο σπίτι, με δάγκωσε ένα λυσσασμένο σκυλί.
  3. Όταν ήμουν 13 ετών ήθελα να γίνω ντέντεκτιβ ή αρχαιολόγος. Οι συνθήκες όμως (γκόμενες- εκπαιδευτική μεταρρύθμιση) κατά τα τέλη της δεκαετίας του ’80, δεν μου το επέτρεψαν κι έτσι η βυθοσκοπική αυτή πλευρά του χαρακτήρα μου βρήκε διέξοδο στο -όχι και τόσο- ευγενές άθλημα του σκαλίσματος της μύτης, ένα χόμπι που ακόμη και σήμερα είναι ικανό να μου προσφέρει ατέλειωτες ώρες ευχαρίστησης και ψυχικής ηρεμίας.
  4. Σε ηλικία 16 ετών έγραψα με σπρέι στον τοίχο του σχολείου τη φράση: «Τείλεια ελευθερία είναι η τείλια αναρχία». Όταν το επόμενο πρωί είδα τι είχα κάνει, εξέλαβα το ανεπανάληπτο αυτό γραμματικό λάθος ως οιωνό κι έτσι αυτή ήταν η πρώτη και τελευταία φορά που πήρα δημοσίως πολιτική θέση. Έκτοτε ασχολήθηκα ως επί των πλείστων με τις σεξουαλικές (σ)τάσεις.
  5. Πέντε από τα τριανταοκτώ μέχρι τώρα χρόνια της ζωής μου τα έχω περάσει σε κατάσταση πλήρους μαστούρας κι αποχαύνωσης, έχοντας μόνο συνδετικό κρίκο με τον έξω κόσμο μία κάμερα 8mm, ένα μηχανικό μολύβι και την κάρτα αναλήψεων του λογαριασμού όπου ο πατέρας μου έβαζε χρήματα νομίζοντας ότι σπουδάζω.

…+ μπόνους τρακ.

  1. Έχω κανιβαλικές τάσεις. Τρώω τις παρανυχίδες μου, αγαπώ τα σκουπίδια, όλους τους ντανταϊστές, την Poison Ivy, και τον Eraserhead. Δεν καπνίζω πια, ούτε και πίνω. Παλιά ζωγράφιζα. Μετά μαγείρευα. Τώρα έχω blog και φτιάχνω λουκάνικα. Μισώ το νεοκλασικισμό. Αγαπώ την ίδια γυναίκα από τότε που ήμουν 21 χρονών (αν και το κατάλαβα μόνον αφότου έγινα 28). Ήμουν παρών στη γέννηση και των δύο παιδιών μου. Έχω ύψος 1,76 κι ας με μετράνε πάντα 1,73. Δε χτενίζομαι ποτέ.

Κρατάω το μπαλάκι στο συρτάρι μου αφού όποιον και να ρωτήσω το ‘χει ήδη πάρει

12 thoughts on “τέϊκ φάϊβ

  1. Αν αυτό βοηθάει λίγο την κατάσταση σου ορκίζομαι από την πρώτη φορά που σε γνώρισα κι όλες τις επόμενες 1,76 σε μετράω.
    Α, και μια ερώτηση, αυτές οι γκόμενες, οι προ εκπαιδευτικής μεταρύθμισης, δεν ήταν κάπως… πώς να το περιγράψω τώρα…. Α! σαν λουκάνικο αέρος που τρώγεται ακριβώς στην ώρα του… ωμό;
    Ε;

  2. «Αγαπώ την ίδια γυναίκα από τότε που ήμουν 21 χρονών (αν και το κατάλαβα μόνον αφότου έγινα 28).»

    Τώρα άμα σας πω, ότι σας λάτρεψα ειδικά με αυτό;

    Έτσι κι εγώ….Αργώ γενικότερα. Και μετά τρέχω.

    Να σας χαίρεται η σύζυγος, είστε απολαυστικότατος ανάθεμά σας!

  3. Είναι , ανάθεμά τον…
    Έστω κι αν καταλάβει -εφτά χρόνια μετά τη σημερινή του κατάθεση-πως δεν μπορείς να αγαπάς την ίδια γυναίκα επί δεκαεφτά χρόνια γιατί καμμιά δεν είναι ίδια μετά από δεκαεφτά ώρες (μαζί σου).

    Αλλά είναι , ανάθεμά τον :-D

  4. Εγώ πάλι συγκινήθηκα -ανάθεμά τον- μόλις διάβασα πως δεν χτενίζεται ποτέ. Βάζει όμως διαλυτικά κι αυτό με κάνει να πιστεύω πως είναι και λίγο γήινος. Ο μπαγάσας.

  5. @ Dimitris-r
    Ναι, έχεις δίκιο! Δεν το είχα σκεφτεί ποτέ αυτό  Εμείς πάντως, επειδή εκείνη την εποχή δεν γνωρίζαμε και πολλά από αλλαντοποιία, ό,τι βρίσκαμε κρεμασμένο το τρώγαμε ανεξάρτητα από το βαθμό ωρίμανσής του. Βέβαια μη φανταστείς ότι είχαμε και φοβερή ποικιλία στη διάθεσή μας. Οι μόνες διαφορές εντοπίζονταν στο βαθμό αφυδάτωσης. Πραγματικά νέες γεύσεις μπήκαν στη ζωή μας μόνο μετά την εκπαιδευτική μεταρρύθμιση.

    @ discolata
    Σας ευχαριστώ για τα καλά σας λόγια.
    Γενικώς έχω καταλήξει (τώρα τελευταία που άρχισα ν’ ασχολούμαι με την οικιακή αλλαντοποιία) ότι όλα είναι θέμα σωστής ωρίμανσης. Κι όταν λέμε «σωστή» ωρίμανση εννοούμε «σωστή» τόσο σε χρονική διάρκεια, όσο και σε «περιβαλλοντικές» συνθήκες. Γι’ αυτό, γενικώς, δε χρειάζεται να τρέχουμε.

    @landlord
    Έλα μωρέ τώρα… το πολύ πολύ μετά από δεκαεφτά χρόνια το knackwurst να γίνει σουτζούκι… Πάλι στο βαθμό ωρίμανσης καταλήγει το πράμα…
    Εκτός αν μιλάμε γι’ «αλλοίωση των συστατικών».

  6. @ Λουΐζα
    Η ιστορία με το χτένισμα είναι μια πραγματικά συγκινητική αλληγορία.
    Η άλλη με τα διαλυτικά είναι σαφώς πιο ρεαλιστική.

    Πεες: Πρόσεξες το -ΐ- στο «Λου-ΐ-ζα»;

  7. Λεεεεω: ο εθισμός και η εξάρτηση από το shift+w, βοηθάει στη ροή των ιδεών. Έχω ανατριχιάσει απ’ την στιγμή που το είδα και σήμερα που είμαι και γω αχτένιστη, φαίνεται πολύ ;-)

  8. @Λουΐζα Κ.
    Φακ, πράγματι!
    Και τα πράγματα έγιναν φάκιν σοβαρότερα κατά τη «συγγραφή» του «Keyboard Sex».
    Υπάρχει καμιά κλινική φάκιν αποτοξίνωσης;

    @ Magica
    Από υλικοτεχνικής απόψεως τα πράγματα είναι εύκολα. Τα μόνα που χρειάζονται είναι μία υπό ανέγερση οικοδομή η οποία να έχει ολοκληρωθεί τουλάχιστον μέχρι τον τρίτο όροφο (μπετά), ένας λάκκος με ασβέστη κι ένα λυσσασμένο σκυλί.
    Οι νοητικές διεργασίες είναι ακόμη πιο απλές και ως εκ τούτου δεν χρειάζεται καν να τις αναφέρω.

    Όμως αλήθεια…
    Τι σε κάνει να πιστεύεις ότι δεν μπορείς να πετάξεις;
    Ή ότι δεν πετάς ήδη;

    Νάις του σι γιου χιερ :-)

Σχολιάστε

